واکنش سرلشکر دکتر فیروزآبادی به خبر برکناری بندربن‌سلطان

دوران حمایت عربستان از تکفیری های متعصب پایان یافته است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خبر برکناری بندر بن‌سلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان گفت: بی‌شک حاکمان عربستان سعودی و هزینه‌های سنگین سیاست‌های غلط و جنایتکارانه‌ای که بندربن‌سلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.
کد خبر: ۱۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵ - 19February 2014

دوران حمایت عربستان از تکفیری های متعصب پایان یافته است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از معاونت فرهنگی تبلیغاتی دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر دکتر سیدحسن فیروزآبادی اظهار کرد: دوران حمایت عربستان سعودی از تکفیریهای تندرو و متعصب پایان یافته و شواهد و قرائن حاکی از تجدید نظر در سیاست داخلی و خارجی و گرایش به اتخاذ خط مشی منطقیتر دارد.

وی با اشاره به خبر برکناری بندر بنسلطان از دستگاه اطلاعاتی عربستان افزود: بیشک حاکمان عربستان سعودی و هزینههای سنگین سیاستهای غلط و جنایتکارانهای که بندربنسلطان در پیش گرفته بود پی برده و تصمیم به برکناری او گرفته بودند.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: بندربنسلطان در طول مدتی که مسئولیت دستگاه امنیتی این کشور را بر عهده گرفته است به خاطر شرایط روحی و جسمی ویژه و نیز گرایش شدید و کورکورانهای که به تکفیریها دارد، مسئولیت بسیاری از انفجارهای تروریستی که در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و افغانستان اتفاق افتاده است به او نسبت داده میشود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فتنه تروریستی که امروز در سوریه شاهد آن هستیم و این کشور را سراسر تخریب و نابودی هر سه نسل را به دنبال داشته و خونهای هزاران مردم بیگناه و بیدفاع را مظلومانه ریخته و ویرانیهای بیشمار به بار آورده است مسلما نزد خداوند متعال بیپاسخ نخواهد بود.

سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: امروز به حمدالله دست ارتش سوریه قوی است و برتر از تروریستهای به حاشیه رانده شده است و سراسر سوریه در کنترل نیروهای انقلابی است و حتی بسیاری از کسانی که فریب تروریستها را خورده بودند، آگاه شده و در کنار نیروهای انقلابی ایستادهاند و از کشور خود دفاع میکنند.

وی در ادامه با اشاره به پیروزیهای درخشان و عملیات موفقیتآمیز ارتش سوریه گفت: دیگر مطمئنا نه حمله نظامی به سوریه موفقیتی به دست میآورد و نه تروریستها کاری از پیش میبرند. بنابراین زمان بازنشسته شدن بندربن سلطان فرا رسیده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: خانم کلینتون به عنوان شریک تروریستی بندربنسلطان و جان بولتون مرد همیشه در کنار تروریستها که به تازگی با منافقین هم رفیق شده، متاسفانه شنیده میشود هر دو قصد کاندیداتوری ریاست جمهوری آمریکا رادارند و گسترش تروریسم در جهان اسلام را به نفع خود و شانسی برای پیروزی میدانند که انشاءالله باشکست تروریستها در سوریه امیدهای واهی آنان نیز برباد خواهد رفت.

نظر شما
پربیننده ها