مدیر انتشارات نیلوفران خبر داد

رونمایی از سه عنوان کتاب در یادواره شهدای جهاد سازندگی خوزستان

عبدالرضا سالمی نژاد گفت: یکم اسفندماه در یادواره شهدای جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی استان خوزستان از سه عنوان کتاب رونمایی می شود.
کد خبر: ۱۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰ - 12February 2014

رونمایی از سه عنوان کتاب در یادواره شهدای جهاد سازندگی خوزستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، عبدالرضا سالمینژاد مدیر انتشار نیلوفران در خصوص رونمایی از چند عنوان کتاب گفت: یادواره شهدای جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی استان خوزستان یکم اسفند ماه در اهواز برگزار میشود که به همین مناسبت سه عنوان کتاب در این روز رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دو کتاب اول، کتابی دو جلدی با نام جهاد کشاوری و جهاد سازندگی در خوزستان نام دارد که هر کدام در ۴۰۰ صفحه به همراه عکس رنگی منتشر شده است. این کتابها به بررسی نقش جهاد سازندگی استان خوزستان از سال ۵۹ تا سال ۶۸ پرداخته و سهم این استان را در جنگ تحمیلی نشان میدهد. در واقع این کتاب مجموعه اسنادی هستند که ماه به ماه و روز به روز به بررسی محلها و فعالیتهای جهاد سازندگی پرداخته است.

عبدالرضا سالمی بیان داشت: در سال ۸۹ و در مجموعهای خلاصهتر کتابی با موضوع جهاد سازندگی در خوزستان را به چاپ رساندیم که اینبار به صورت مفصلتر آن را منتشر کردهایم.

وی گفت: کتاب دیگری که قرار است در یادواره شهدای جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی استان خوزستان رونمایی شود کتابی تحت عنوان خلق و خوی جهادیان در قطع پالتویی است و به خاطرات جهادگران خوزستانی پرداخته است که نویسنده این کتاب خودم هستم.

نویسنده کتاب خلق و خوی جهانیان تصریح کرد: ولایت عشق نام کتابی دیگر شامل مجموعه بیانات مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی جنوب است که امروزه به عنوان زیارتگاههای شهدا شناخته میشود. این کتاب مجموعه ۵ سخنرانی حضرت آقا در ۵ سال متوالی است که اولین سخنرانی در سال ۷۷ ایراد شد.

وی افزود: این سخنرانیها به صورت مجموعهای توسط انتشارات نیلوفران و به همت کنگره سرداران و ۲۳ هزار شهید استان خوزستان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه حضرت ولیعصر قرار است به چاپ برسد. این کتاب در ۶۴ صفحه همراه با عکسهای مقام معظم رهبری در مناظق جنگی تدوین شده است که در ۲۰ اسفند ماه روز راهیان نور از آن رونمایی میشود.

نظر شما
پربیننده ها