رئیس بسیج جامعه زنان:

فراکسیون زنان مجلس پیگیر راه‌های مقابله با جنگ نرم در حوزه زنان باشد

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی باید با برگزاری جلسات مستمر و بیشتر پیگیر راه‌های مقابله با جنگ نرم در حوزه زنان و خانواده باشد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ - 15February 2014

فراکسیون زنان مجلس پیگیر راه‌های مقابله با جنگ نرم در حوزه زنان باشد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: تاکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای فراکسیون زنان توانستهاند مصوبات خوبی در حوزه زنان داشته باشد و اقدامات خوبی نیز در راستای ارتقای جایگاه زنان در جامعه توسط نمایندگان زنان در مجلس انجام شده است.

اصلانی تصریح کرد: اما همچنان لازم است تا فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی جلسات مستمر و بیشتری را داشته باشد تا بتوانند در جریان مهمترین خواستههای زنان باشند از جمله اشتغال زنان که باید برای آن اقدامات اساسی انجام شود.
 
رئیس بسیج جامعه زنان خاطرنشان کرد: از جمله مسائلی که هم اکنون باید در اولویت کار فراکسیون زنان مجلس قرار گیرد، تلاش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده است، همچنین بحث جمعیت و مبارزه با جنگ نرم و استحکام بنیان خانواده از مواردی است که باید با جدیت پیگیری شود.
 
اصلانی در پایان گفت: حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تا کنون در جلسات مرتبط با امور زنان در داخل و خارج از مجلس حضور خوبی بوده است؛ اما همچنان این حوزه نیازمند کار بیشتر و تعامل و همکاری اعضای فراکسیون با سایر دستگاهها می باشد تا بتوانند اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دهند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار