رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان:

تسلیم زورگویی نظام سلطه نمی‌شویم/ مسئله هسته‌ای بهانه است

رهبر معظم انقلاب تأکید کردند: ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمی‌شویم. یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کرده و آن را به عنوان یک دولت علاقه‌مند و انسان دوست معرفی کنند. اگر هم سعی کنند، بی فایده است.
کد خبر: ۱۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵ - 17February 2014

تسلیم زورگویی نظام سلطه نمی‌شویم/ مسئله هسته‌ای بهانه است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنهای، در آستانه سالروز قیام مردم تبریز، هزاران نفر از مردم آذربایجان، صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران دیدار کردند.

برخی از فرازهای سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

* از ملت بزرگ ایران به خاطر شکوه و عظمتی که از اقتدارشان در روز 22 بهمن نشان دادند تشکر میکنم. زبان از توصیف و تقدیر و تشکر عاجز است. در درجه اول باید جبهه سپاس و ستایش را در برابر پروردگار عالم به خاک بساییم که محول دلها و مقلب نیتها بود. همه چیز با اراده پروردگار است.

* پیام سلبی انقلاب این است که ما تسلیم زورگویی نظام سلطه نمیشویم. یک عده سعی نکنند چهره آمریکا را بزک کنند و آن را به عنوان یک دولت علاقهمند و انسان دوست معرفی کنند. اگر هم سعی کنند، بی فایده است.

* پیام 22بهمن امسال را باید از شعارهای مردم گرفت. این راهپیمایی 2پیام داشت؛ پیام استقامت و پیام وحدت. استقامت یعنی مردم روی آرمانهای انقلاب ایستادگی دارند.
 
* بعضی از مسئولین آن دولت و این دولت فکر میکنند اگر در موضوع هسته ای مذاکره کنند مسئله حل میشود؛ در سخنرانی اول سال هم گفتم که من به مذاکره خوشبین نیستم و به جایی نمیرسد، ولی مخالفتی هم ندارم.
 
* ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن به این حقیر و همه مسئولین زحمتکش در سیاست داخلی و خارجی خواستند بگویند خاطرتان جمع باشد، ملت ایران ایستاده و در صحنه است؛ در مواجهه با دشمن احساس ضعف نکنید.
 
* مسئله هستهای بهانه است؛ اگر هستهای هم حل بشود یک مسئله دیگر را پیش میکشند. کاری که وزارت خارجه شروع کرده ادامه پیدا خواهد کرد، ایران نقض آنچه عهد کرده را نخواهد کرد، اما الان هم میگویم فایدهای ندارد و بجایی نخواهد رسید، البته مسئولین تلاش خود را بکنند.‬
 
خبر تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها