سردار دقیقی:

باید از اندیشه پیشکسوتان برای راهبردهای آینده سازمان تامین اجتماعی استفاده کنیم

مدیر سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان ولایی در این عرصه با هدف ارتقا منزلت اجتماعی همه کارکنان نیروهای مسلح در چهار زمینه بازنشستگی، خدمات درمانی، بیمه و سرمایه‌گذاری در حال فعالیت است.
کد خبر: ۱۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۴ - 17February 2014

باید از اندیشه پیشکسوتان برای راهبردهای آینده سازمان تامین اجتماعی استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حسن دقیقی" مدیر سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در دومین همایش علمی پژوهشی قلم حماسه ساز با اشاره به اینکه همکاری پژوهشگاه عالی دفاع مقدس و سازمان بازنشستگی دستاوردهای ارزشمندی را در پی خواهد داشت، اظهار کرد: توانمندسازی نیروهای بازنشسته موضوعی است که امروزه به عنوان مهم ترین هدف برای ما به قطعیت رسیده است.

مدیر سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه این سازمان از فکر بازنشستگان برای دهههای آینده بی نیاز نخواهد بود، افزود: طی دهه گذشته در تامین اجتماعی راهبرد ایجاد زیرساخت در دستور کار قرار داشت که در این راستا تعهدات 10 ساله بازنشستگان را پرداخت کردیم.

سردار دقیقی اذعان کرد: بیمه کوثر، شرکت تامین اجتماعی و بهینهسازی سازمان خدمات درمانی و شرکت سرمایهگذاری قدیر و موسسات تابع از شرکتها و بیمههای ایجاد شده توسط سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه در این دهه زیرساختهای لازم در تامین اجتماعی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اسمی برای این دهه بگذاریم، مدیریت دانش حکم میکند که آن را "دهه زیرساخت" نام نهیم؛ اما بعضی از زیرساختها از جمله بانک در سازمان تامین اجتماعی تشکیل نشده است.

مدیر سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان ولایی در این عرصه با هدف ارتقا منزلت اجتماعی همه کارکنان نیروهای مسلح در چهار زمینه بازنشستگی، خدمات درمانی، بیمه و سرمایهگذاری در حال فعالیت است.

سردار دقیقی با بیان اینکه طبق نظرسنجیهای صورت گرفته از سوی این سازمان 78 درصد بازنشستگان از بیکاری فرزندان خود ابراز نارضایتی میکنند، عنوان کرد: ایجاد اشتغال در این حوزه از اهداف سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به بیانی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه "کارهای نکرده و عقبماندگی نسبت به وضع ایده آل، نگاه مدیران کشور باشد"، اذعان کرد: اگر مدیران به این فرمایش مقام معظم رهبری توجه داشته باشند هیچگاه به وضع موجود راضی نخواهند بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار