با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس؛

اولین نشست مشورتی حقوقدانان در حوزه زنان و دفاع مقدس برگزار شد

اولین نشست مشورتی حقوق دانان به منظور بررسی مسائل و چالشهای حوزه زنان در دفاع مقدس با هدف بازبینی قوانین موجود و به منظور رسیدن به وضعیت مطلوب در این حوزه با حضور جمعی از کارشناسان و حقوقدانان به ریاست رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷ - 17February 2014

اولین نشست مشورتی حقوقدانان در حوزه زنان و دفاع مقدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در این جلسه به تبیین اهداف و عملکردهای سازمان پرداخت و بر اجرای فرامین مقام معظم رهبری در جهت  ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد.

مجتهدزاده سبک زندگی خانواده معزز شهدا، ثبت خاطرات، بازنگری در کتب درسی و دانشگاهی و ساماندهی اردوهای راهیان نور دختران را از جمله فعالیتهای فرهنگی سازمان جدید التأسیس نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، برشمرد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به تعاملات دستگاهی موثر به ویژه با وزارت علوم و تحقیقات و فناوری  در جهت شناساندن رفتارها و سبک زندگی رزمندگان به نسل جوان و برگزاری کرسی های آزاداندیشی اشاره کرد و یادآور شد: جامعه ایران اسلامی سرشار از استعداد بشرى است که باید امکان بروز پیدا کند و در این زمینه سبک زندگی شهدا و ایثارگران و خانواده های آنها شاخصه موثری برای فعلیت بخشیدن به این مهم در میان نخبگان و فرهیختگان است.

مجتهدزاده از برپایی همایش تجلیل از همسران شهدا و دیگر زنان ایثارگر در روز میلاد فاطمه زهرا(س) در ایام هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر خبر داد.

وی با تأکید بر اینکه فصل الخطاب همه امور، فرمایشات مقام معظم رهبری ( دامت برکاته) است خاطرنشان کرد: از ظرفیت همه دستگاهها برای تحقق اهداف سازمان استفاده بهینه صورت می گیرد.

مجتهدزاده در ادامه از پخش برنامه رادیویی به عنوان پل ارتباطی با مخاطبان و گروههای مختلف بویژه زنان با همکاری رئیس و مدیران سازمان صدا و سیما خبر داد.

شایان ذکر است در نشست بررسی وضعیت حقوقی و قانونی زنان و دفاع مقدس دکتر لاله افتخاری، دکتر دولت خلیلوند، دکتر زهرا رضازاده، آمنه کریمی و تعدادی از صاحبنظران این عرصه حضور داشتند.

نظر شما
پربیننده ها