سردار محمدسلیمانی:

گروه‌های تکفیری برای مبارزه با اسلام ناب شکل گرفته‌اند

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) گفت: استکبار از گسترش انقلاب اسلامی ایران در هراس است و برای مقابله با اسلام ناب محمدی، گروه‌های سلفی و تکفیری را به وجود آورده و در صدد است تا چهره اسلام را در دید مردم جهان خشن و بی‌رحم نشان دهد.
کد خبر: ۱۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲ - 17February 2014

گروه‌های تکفیری برای مبارزه با اسلام ناب شکل گرفته‌اند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سردار "رضا محمد سلیمانی" فرمانده سپاه حضرت قمر بنیهاشم(ع) در مراسم معارفه فرمانده سپاه بن اظهار کرد: انقلاب ما کانون تحولات منطقه و بیداری اسلامی در سطح بین الملل است.

وی افزود: اندیشه انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و به سرعت در حال توسعه است؛ این انقلاب مرزهای جهانی را درنوردیده و در تمام جهان جایگاه خاصی پیدا کرده است.

سردار محمدسلیمانی، تصریح کرد: استکبار از این گسترش و توسعه انقلاب اسلامی ایران در هراس است و برای مقابله با اسلام ناب محمدی، گروههای سلفی و تکفیری را به وجود آورده و در صدد است تا چهره اسلام را در دید مردم جهان خشن و بیرحم نشان دهد.

وی، با اشاره به حضور وصفناپذیر ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام انزجار از توطئههای دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: قدرتهای استکباری دیدند علیرغم مشکلات اقتصادی که برای ملت ایران به وجود آوردهاند، چگونه این ملت بزرگ در ۲۲ بهمن امسال باحضوری وصف ناپذیر انزجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری اذعان کرد: این حضور حقیقتا بهترین پشتوانه انقلاب اسلامی است و مردم ایران اسلامی از ۲۳۰هزار شهید انقلاب اسلامی الگو میگیرند و همین خون شهداست که انقلاب را روز به روز و سال به سال مستحکمتر و قدرتمندتر میکند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به دستیابی به علوم و فنون پیشرفته و تجهیزات دفاعی نظامی و علم روز پس از انقلاب اسلامی در کشور ایران اشاره کرد و گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی در تمام ابعاد علمی، نظامی، فناوری و دستیابی به تکنولوژیهای روز دنیا، موجب نگرانی دشمنان شده است. به همین دلیل ترور شخصیتها و دانشمندان عزیز ما را در دستور کارشان قرار دارد تا جایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون، ملت ما ۱۷ هزار شهید ترور تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

در این مراسم که جمعی از مسئولین و مدیران ادارات و نهادها و بسیجیان شهرستان بن حضور داشتند، از زحمات سرهنگ پاسدار «قربانعلی کریمزاده» تقدیر و سرگرد پاسدار «سیداصغر موسوی» بهعنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان بن معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار