سید صولت مرتضوی:

در دفاع مقدس، ابهت ابرقدرت‌ها شکسته شد

شهردار مشهد گفت: دو عنصر رهبری و تبعیت امت از رهبری عواملی بودند که پایداری و پایمردی مردم را در مقابل استکبار رقم زدند.
کد خبر: ۱۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۵ - 21February 2014

در دفاع مقدس، ابهت ابرقدرت‌ها شکسته شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، "سید صولت مرتضوی" شهردار مشهد در برنامه یادواره شهدای شهرداری مشهد، با بیان اینکه شهداء با اهداء خونشان امنیت را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آوردند، گفت: شهداء باعث شدند تا کردستانمان آرام گیرد، خوزستانمان گلستان شود، منافقین از کشورمان بیرون رانده شوند و اقتصاد و صنعتمان شکوفا شود و خواب خوش از دشمن گرفته شود.

وی افزود: دو عنصر رهبری و تبعیت امت از رهبری عواملی بودند که پایداری و پایمردی مردم را در مقابل استکبار و به زانو در آوردن آنها رقم زد و ایران را بعنوان ام القرای جهان اسلام معرفی کرد.

مرتضوی ضمن رعایت هوشیاری مردم کشورمان در مقابل تهدیدات دشمن، تصریح کرد: جاماندگان از جنگ، مومنین، مسلمانان، شیعیان، انقلاب را مواظبت کنید تا غبار غفلت و ذلت بر پیشانیش ننشیند.

وی با اشاره به اوضاع کنونی کشور تاکید کرد: ملتی که کاوه و شوشتری و برونسی و باقری و باکری دارد ذلت نمیپذیرد. شهداء در اوضاع کنونی از ما انتظار دارند مقتدرانه ایستادگی کنیم. ما در دوران دفاع مقدس با مقاومت، ابهت ابرقدرتها را شکستیم. نبرد ما قطببندی رایج دنیا را بر هم زد و ملتهای مظلوم را بیدار کرد و استیلای استکبار را شکست.

همچنین در پایان این مراسم از خانواده ۳۸ شهید شهردای مشهد با اهدای لوح یادبود تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار