ایجاد آمادگی مقابله با نقشه‌های فکری دشمن در رزمایش الی‌بیت‌المقدس

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس گفت: ایجاد آمادگی مقابله با طرح‌ها و نقشه‌های فکری دشمن از جمله مولفه‌ها و بخش‌های مهم رزمایش الی بیت المقدس است.
کد خبر: ۱۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۴ - 22February 2014

ایجاد آمادگی مقابله با نقشه‌های فکری دشمن در رزمایش الی‌بیت‌المقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام و المسلمین برزگرپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس در حاشیه برگزاری رزمایش مرتبط با شهرستان بندرعباس که در قلعه قاضی برگزار شد، اظهار کرد: بسیجیان در این مانور نسبت به نشان دادن تواناییهای خود محک زده میشوند.

وی با بیان اینکه این رزمایش در سپاه بندرعباس، طبق برنامهها و بخشهای از پیش تعیین شده در حال پیشرفت خوبی است، اضافه کرد: حضور اساتید و علمای مرتبط با برنامههای عقیدتی در این رزمایش و تعمیق تاکتیکهای مقابلهای با دشمن از جمله دیگر بخشهای اصلی این رزمایش به شمار میرود.

مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در سپاه بندرعباس با بیان اینکه بسیجیان گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند، افزود: پیروی از فرمایشات و تدابیر رهبری و تکیه به قدرت داخلی و بصیرتی، از جمله مواردی است که میتواند جلوی هر گزینهای ایستادگی کند.

حجتالاسلام و المسلمین برزگرپور با بیان اینکه گزینهٔ نظامی روی میز حرف تازهای از طرف دشمن نیست، خاطرنشان کرد: دشمن از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب تاکنون از تمامی گزینههای خود استفاده کرده است و ملت ایران نیز آنها را تجربه و پاسخهای قاطعی نیز به آنها داده است.

نظر شما
پربیننده ها