فردا برگزار می‌شود

اختتامیه ششمین جشنواره شعر "تپش‌های ماندگار" استان گلستان

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از برگزاری ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان گلستان در روز یکشنبه ۴ اسفند خبر داد.
کد خبر: ۱۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۴ - 22February 2014

اختتامیه ششمین جشنواره شعر

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، سرهنگ عباس حسن نیا مدیر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان با اشاره به ماندگاری دفاع مقدس با زبان شعر و هنر اظهار کرد: امروز یکی از ابزارهای لازم و ضروری برای نهادینه کردن رشادتهای جوانان این مرز و بوم در طی هشت سال دفع مقدس زبان شعر و هنر است.

وی افزود: تا کنون ۵ دوره از جشنواره شعر دفاع مقدس در استان گلستان با عنوان تپشهای ماندگار برگزار شده و امسال ششمین دوره این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

سرهنگ حسننیا با اشاره به اینکه ششمین جشنواره تپشهای ماندگار روز یکشنبه ۴ اسفندماه سال جاری برگزار میشود، عنوان کرد: این همایش از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه در سالن ابن سینای دانشگاه آزاد اسلامی گرگان آغاز میشود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان محورهای ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان را این طور بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ عاشورا (بهره گیری شعر دفاع مقدس از مفاهیم و مضامین عاشورایی)، مقاومت ملل (با تاکید بر بیداری اسلامی) و بخش کودک و نوجوان دفاع مقدس، بخشهای اصلی این جشنواره هستند.

سرهنگ حسننیا خاصرنشان کرد: سازمان ادبیات و هنر دفاع مقدس بصورت یک دستگاه متولی جشنوارههای شعر و خاطره دفاع مقدس را هدایت و راهبری میکند و این اداره کل نیز در این راستا همکاریهای گستردهای را با این نهاد خواهد داشت

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار