مصر براي فرافكني سياست خود درباره غزه، ايران را متهم مي‌كند

کد خبر: ۱۲۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۶ - 14January 2009
به گزارش سايت ساجد به نقل از فارس، وي در ارزيابي فرافكني قاهره در قبال اين اعتراضات افزود: «دولت مصر نيز در دفاع از خود تلاش رسانه‌اي را آغاز كرده و تا اين سوءظن را ايجاد كند كه ايران در پس اين آشوب‌ها است.»
بنا بر اين مقاله، مصر همچنين نيروهاي مخالف داخلي را به همدستي در دسيسه با ايران متهم مي‌كند.
در اين مقاله تصريح شده است: «بيان نارضايتي از موضع دولت مصر درباره غزه محدود به تظاهرات‌ و راهپيمايي‌هاي متعارف نمي‌شود. اكنون كفش‌ها نيز به ميدان آمده‌اند تا ابزاري باشند براي بيان نارضايتي از سياست‌هاي دولت حسني مبارك، رئيس جمهور مصر.»
اين نويسنده مي‌افزايد: «مباحثات اخير ميان "اخوان المسلمين" و حزب حاكم "دموكراتيك ملي" در پارلمان درباره اوضاع غزه به مشاجره‌اي منجر شد كه يك نماينده مجلس اخوان المسلمين در اعتراض به اين سياست‌ها كفش‌هاي خود را بيرون آورد و به سوي نماينده حزب حاكم نشانه گرفت. اين همان اقدامي بود كه رئيس جمهور آمريكا در عراق نيز با آن مواجه شد.»
در مقاله اين وبلاگ آمده است: «مشاجره زماني درگرفت كه نماينده حزب حاكم، نماينده اخوان المسلمين را به خيانت و خدمت به منافع كشورهاي خارجي متهم كرد. اما نماينده اخوان‌ المسلمين فرياد زد "خائن كسي است كه مرزهاي رفح را مي‌بندد و گاز به اسرائيل صادر مي‌كند".
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار