بازديد انجمن صلح‌طلب ژاپن از مناطق عملياتي دفاع مقدس

کد خبر: ۱۲۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۹ - 04March 2009
به گزارش سايت ساجد به نقل از خبرگزاري فارس ، مدير يادمان‌هاي جنوب خوزستان ادامه داد: بررسي نحوه دفاع رزمندگان در مقابل ارتش مجهز رژيم بعثي عراق و همچنين كاربرد سلاح‌هاي ممنوعه توسط رژيم بعثي در جريان جنگ تحميلي از ديگر اهداف سفر اين هيئت صلح ژاپني است.
عقيلي تصريح كرد: انجمن صلح موست ژاپن نهادي بين‌المللي است كه به اطلاع‌رساني در خصوص جنايات به وقوع پيوسته جنگ‌ها مي‌پردازد.
مدير يادمان‌هاي جنوب خوزستان در ادامه در خصوص تعداد بازديدهاي انجام شده در روزهاي گذشته نيز گفت: از ابتداي اسفند ماه تاكنون كاروان‌هاي راهيان نور به‌صورت برنامه‌ريزي شده، وارد خوزستان شده و به بازديد از مناطق عملياتي جنوب پرداخته‌اند.
وي اضافه كرد: در ايام وفات پيامبر اكرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبي و امام رضا (ع) بيش از 12 هزار نفر در روز از يادمان‌ها بازديد كردند.
عقيلي خاطرنشان‌كرد: طبق تجربه ساليان گذشته تعداد زائران در روزهاي پاياني اسفند ماه و آغاز تعطيلات به بيشترين مقدار خود خواهد رسيد.
مدير يادمان‌هاي جنوب خوزستان افزود: در روزهاي گذشته تعدادي از بازيگران و هنرمندان عرصه سينما و تلويزيون نيز در قالب كاروان‌ و خودجوش از مناطق عملياتي بازديد كردند.
وي با اشاره به اينكه همه جوانب براي آسايش زائران در نظر گرفته شده است، ابراز اميدواري كرد زائران سرزمين‌هاي نور در پايان سفر خود از فضايل معنوي آن بهره‌مند و خاطراتي به‌يادماندني را در ذهن خود باقي گذارند.
نظر شما
پربیننده ها