سرهنگ جمال شاکرمی:

۴۵ هزار نفر در سال ۹۲ از مناطق عملیاتی ایلام دیدن کردند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ایلام گفت: ۴۵ هزار نفر در سال ۹۲ از مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان ایلام دیدن کردند.
کد خبر: ۱۲۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵ - 25February 2014

۴۵ هزار نفر در سال ۹۲ از مناطق عملیاتی ایلام دیدن کردند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ایلام، "سرهنگ جمال شاکرمی" صبح امروز در نشست هماهنگی وبرنامه ریزی استقبال از کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی اظهار کرد: راهیان نور فرصتی برای شناختن مفاخر دوران دفاع مقدس است و به ویژه دانشآموزان این فرصت را غنیمت بشمارند و مفاخر دوران مقدس را به خوبی بشناسند چرا که این مناطق در انقلاب روحی دانشآموزان و آشنایی با همسالان خود که در دوران خود سردارانی بودند، بسیار موثر است.

وی افزود: در سال 92 در مجموع  45 هزار نفر در قالب کاروانهای راهیاننور جابه جا شدهاند که بخش عظیمی از این کاروانها را دانشآموزان تشکل دادهاند و در قالب نه کاروان ساماندهی و تاکنون هشت کاروان از آنها انجام شده و تا پایان سال هم آخرین کاروان به مناطق عملیاتی اعزام میشود.

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ایلام با بیان اینکه همکاری همه دستگاه برای پذیرایی از کاروانهای راهیاننور بسیار ضروری است تصریح کرد: سپاه همه امکانات خود را برای اسکان مسافران نوروزی بسیج کرده است.

وی گفت: استقبال از کاروان های راهیان نور نیازمند کمک هلالاحمر، شهرداری، فوریتهای پزشکی و پلیسراه برای ارائه خدمات است.

سرهنگ شاکرمی با تاکید بر اینکه نوع برخود راهنمایان مسافران نورزوی بسیار مهم است و باید کسانی که در چادرهای راهنمایی مستقر میشوند توسط دستگاههای مختلف باید با اخلاق و صبور باشند عنوان کرد: ستاد کاروانهای راهیاننور شهرستان باید از اول اسفند تا 17فروردین به کاروانها و مسافران ارائه خدمات کنند.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار