سردار سلیمانی خبرداد

اعزام 1400 دانش آموز ایلامی به اردوهای راهیان نور

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: در طی سفر به استان ایلام برنامه ریزی هایی در راستای اعزام 1400دانش آموز ایلامی به اردوهای راهیان نور صورت گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹ - 16February 2014

اعزام 1400 دانش آموز ایلامی به اردوهای راهیان نور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور بسیج در حاشیه سفر به استان ایلام اظهار داشت: در این سفر برنامه ریزی هایی در راستای اعزام 1400دانش آموز ایلامی به اردوهای راهیان نور صورت گرفت.

سردار سلیمانی ادامه داد: در این سفر جلسه ای با فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام برگزار شد که طی آن، تصمیماتی در خصوص آمادگی یادمان ها، زیارتگاه ها و مهمانسراها جهت حضور و اسکان زائرین ، برنامه ریزی در راستای اعزام 1400 دانش آموز به اردوهای راهیان نور که از مناطق عملیاتی شرهانی، نقطه ایثار و مجموعه یادمان های استان ایلام  و همچنین فتح المبین خوزستان بازدید کنند. همچنین در بخش اعزام های راهیان نور دانشجویی برنامه ریزی بسیار خوبی انجام شد. 

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور در پایان گفت: استان ایلام در واقع یکی از استان هایی است که صد در صد اعزام را انجام می دهد.

لازم به ذکر است؛ سردار سلیمانی از زائرسرای مهران، یادمان ها و زیارتگاه قلاویزان، نقطه ایثار و پایانه جهان سیر که زائرین کربلای معلی نقل و انتقال داده می شوند و همچنین اردوگاه سید الشهدا محل اردوگاه استانی بازدید کرد. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار