روز ورود آزادگان در میدان آزادی شبیه سازی می‌شود

به مناسبت ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به کشور با تلاش موسسه فرهنگی پیام آزادگان، این روز در میدان آزادی تهران شبیه سازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۰ - 19July 2013

روز ورود آزادگان در میدان آزادی شبیه سازی می‌شود

مهدی عباسی، مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی پیام آزادگان به خبرگزاری دفاع مقدس گفت: برای بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور که روز 26 مرداد ماه است، مراسمی را به صورت نمادین برگزار خواهیم کرد که در آن،  ورود آزادگان به میهن اسلامی و استقبال گرم مردم از آنها بعد از سالها اسارت در اردوگاههای عراق بازسازی میشود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم که توسط خود آزادگان برگزار خواهد شد و در میدان آزادی تهران به عنوان دروازه ورودی پایتخت برپا میشود.

عباسی یاد آور شد: در این شبیه سازی از تعدادی اتوبوس قدیمی زمان جنگ استفاده خواهیم کرد و آزادگان با لباسهای هنگام ورودشان آن روز به یادماندنی  را بازسازی میکنند و از خانوادههای آزادگان سرافراز دفاع مقدس و مردم هم دعوت به عمل میآوریم که با استقبال نمادین خود برای بار دیگر یاد 26 مرداد 1369 و شور و نشاط آن روز مردم را زنده کنند.

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی پیام آزادگان  با اشاره به  ویژه برنامههای شهرستانها برای سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی گفت: در شهرستانها برنامه تجلیل و تکریم آزادگان سرافراز دفاع مقدس را خواهیم داشت و در راستای برگزاری برنامههای متنوع به مناسبت این روز بزرگ، هماهنگیهای لازم با فرهنگسراها، شهرداری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، شده است و از تمام رسانهها از جمله صدا و سیما برای پوشش رسانهای این برنامهها دعوت به عمل میآید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار