امیر شیبان خاقانی کارگردان تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی «معراجیها» در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس ضمن تاکید بر تاثیر بسیار خوبی که پخش تیزر روی جذب مخاطب دارد اظهار داشت: به دلیل مشکلات بسیار زیادی که مردم جامعه با آن درگیرهستند اکثر مردم بیروحیه و کسل هستند و نیاز به تفریح و شادی دارند. درهمین راستا سعی کردهایم که مبنای تیزر را بر شادی و شعف بگذاریم و مردم را برای دیدن یک فیلم شاد ترقیب کنیم.
وی افزود: برای معراجیها دو تیزر یک دقیقهای و دو تیزر دو دقیقهای تولید شد، با توجه به اینکه شبکه یک سیما در این فیلم مشارکت داشت تلویزیون همکاری خوبی در پخش تیزرها انجام داد.
خاقانی با اشاره به فیلمهای پر فروشی که مسعود ده نمکی در کارنامه هنری خود داشته و ضمن تاکید بر سه گانه اخراجیها اظهار داشت: یکی از نقاط قوت فیلم وجود صحنههای اکشن و انفجار در آن است که بسیار خوب و عالی از کار درآمدهاند و بسیار جذاب و دیدنی هستند، من سعی کردم علاوه بر تاکید روی بخش طنز فیلم، روی بخش انفجارها و صحنههای اکشن تاکید ویژه کنم چون این صحنهها برای تماشاگر جذاب است.
کارگردان تیزرهای «متروپل» و «کلاشینکف» ادامه داد: تیزر و پوستر در جذب تماشاگر برای هفته اول و دوم بسیار تاثیر گذار هستند و میتوانند نقش مهمی در جذب تماشاگر ایفا کنند ولی بعد از هفته اول و دوم دیگر این خود فیلم است که باید گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. چون بعد از این زمان دیگر نقل قول مردم و تعریف و تمجید مردم از فیلم کارساز است و پوستر و تیزر تاثیرات اولیه خودش را از دست میدهد.