سرهنگ رضوی مطرح کرد

تاکید بر لزوم همکاری و تعامل میان نهادهای ارزشی و آموزشی

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی، در دیدار با مدیریت آموزش و پرورش این استان بر لزوم همکاری و تعامل میان این دو نهاد ارزشی و آموزشی، در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵ - 27February 2014

تاکید بر لزوم همکاری و تعامل میان نهادهای ارزشی و آموزشی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ارومیه، "سرهنگ رضوی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارومیه ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید آموزش و پرورش این استان و آرزوی کسب توفیق در این مسئولیت خطیر فرهنگی، به بیان حوزه های مشترک کاری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس پرداخت.

 وی در ادامه با تاکید بر لزوم تعامل هرچه بیشتر میان این دو نهاد ارزشی و آموزشی خاطرنشان کرد: حفظ آثار و ترویج ارزشهای دفاع مقدس در میان جوانان موجب اعتلای فرهنگ غنی دفاع مقدس و آشنایی نسل حاضر با ایثارگریها، جانفشانیها و غیرت و مردانگی جوانان این مرز و بوم خواهد شد، که پرداختن به آن باید در رئوس فعالیت دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

سرهنگ رضوی افزود: این ادارهکل آمادگی دارد در تمام زمینههای حوزه دفاع مقدس از جمله برگزاری کلاسهای عملی مرتبط با درس آمادگی دفاعی، فراهم آوردن زمینه آشنایی هرچه بیشتر دانشآموزان با شهدای دانشآموز، تولید کتب و نشریات دفاع مقدس با محوریت نوجوانان و همچنین ایجاد یادمانهای شهدا در مدارسی که بنام این شهداء مزیّن گردیده همکاری نماید.

همچنین در پایان مصطفوی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجانغربی ضمن تشکر و قدردانی از توجه و اهتمام جدّی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در خصوص پرداختن به موضوعات دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: این مجموعه آمادگی خود را در خصوص همکاری و انجام فعالیتهای مشترک اعلام میکند، زیرا توجه به دانش آموزان یکی از پتانسیلهای مهم، در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب میباشد.
 

نظر شما
پربیننده ها