جنگ در قاب تئا‌تر

آغاز نمایش «خرمگس» با موضوع جنگ در تالار قشقایی

ساختار نمایش «خرمگس» بر پایه یک فضای فانتزی و اغراق شده شکل گرفته و به مسئله جنگ می‌پردازد.
کد خبر: ۱۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱ - 28February 2014

آغاز نمایش «خرمگس» با موضوع جنگ در تالار قشقایی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نمایش «خرمگس» به نویسندگی و کارگردانی علی عابدی از ۱۱ تا ۲۲ اسفندماه هر روز ساعت ۱۹: ۳۰ به مدت ۸۵ دقیقه در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه میرود.

این نمایش که ساختار آن برمبنای فضایی فانتزی و اغراق شده پایه ریزی شده است به سالهای تنهایی زنی میپردازد که منتظر بازگشت همسرش از جنگ است. این نمایش با پرداختن به مساله جنگ میخواهد که تلنگری کوچک به مخاطب خود بزند و با ساختار فانتزی که دارد تماشاگر را با عوارض ناگوار جنگ آشنا کند.

کارگردان برای به نمایش در آوردن فضای خشن و انعطافناپذیر جنگ به ساختاری فانتزی روی آورده و از طراحی صحنه، نور، دکور و لباسها برای انعکاس خشونتهای جنگ به بهترین شکل استفاده میکند.

سوسن مقصودلو، پرستو گلستانی، محمدصادق ملکی، وحید آقاپور و آرش (علی) فلاحت پیشه بازیگرانی هستند که در  این نمایش ایفای نقش میکنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از جلال تهرانی (طراح صحنه و نور)، زری کریمی (طراح لباس)، مازیار تهرانی (مشاور هنری)، الهه افخمی (دستیار کارگردان)، امین نوروزیان، نوژان مقدس (گروه صحنه)، جمدخرم طوسی (دستیار تولید)، حمید خوشنویس (ساخت دکور)، مهدی طلاجوی (عکاس) و سعید رضوانی (طراح پوستر و بروشور).

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار