آژانس ارائه گزارش جدید در مورد ایران را تکذیب کرد

آژانس بین المللی انرژی اتمی وجود هرگونه برنامه برای ارائه گزارشی جدید در مورد ایران را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳ - 01March 2014

آژانس ارائه گزارش جدید در مورد ایران را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از رویترز، در حالی که پس از برخی درخواست ها از آژانس بین المللی انرژی اتمی برای انتشار گزارش جدید درباره ایران، برخی محافل رسانه ای از برنامه جدید آژانس برای ارائه گزارش جدید در مورد کشورمان خبر داده اند، مقامات این نهاد بین المللی اعلام کردند هیچ گزارشی جدیدی درباره تحقیقات هسته ای نظامی در ایران وجود ندارد.

در حالی آژانس بین المللی انرژی اتمی وجود هرگونه گزارش جدید در مورد ایران را تکذیب کرده است که در چند روز گذشته رژیم صهیونیستی با تکیه بر برخی گزارش های رسانه های غربی، خواستار ارائه گزارش جدیدی از سوی آژانس علیه ایران شده بود.

در این رابطه، "گیل تئودو" سخنگوی آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد: آژانس بین المللی انرژی اتمی هیچ گزارشی که شامل اطلاعات جدیدی در خصوص ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته ای ایران باشد، آماده نکرده است. گزارش های آژانس در خصوص ایران به شورای حکام، مبتنی بر واقعیات و بی طرفانه است و ملاحظات سیاسی تاثیری بر محتوای این گزارش ها ندارد.

این مقام آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین با بیان اینکه هفته گذشته شاهد انتشار گزارشی در مورد ایران بوده ایم اعلام کرد برنامه جدیدی در مورد ارائه گزارش در مورد ایران وجود ندارد.

شایان ذکر است در گزارش هفته گذشته آژانس نیز بر همکاری کامل ایران با جامعه بین المللی تاکید شده بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار