برخورد عراق با منافقان شكستي ديگر براي آمريكا در منطقه بود

کد خبر: ۱۲۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۱ - 16April 2011

به گزارش سايت ساجد ، علي بروغني  اظهار داشت: منافقان شخصيت‌هاي بزرگي را از ملت ايران گرفتند، به نظام ضربه وارد كرده و تعدادي از بهترين شخصيت‌هاي كشور را ترور كردند، بنابراين برخورد با آنها توسط دولت عراق ضروري بود.
نماينده مردم سبزوار و جوين در مجلس تصريح كرد: از دولت عراق انتظار داشتيم زودتر از اين‌ها با آنها برخورد مي‌كرد و آنها را از اين كشور اسلامي بيرون مي‌انداخت.
وي افزود: اما امروز كه ارتش عراق درصد برخورد با آنها برآمده، اين اقدام قابل ستايش است و به شدت از آن استقبال مي‌كنيم.
بروغني با يادآوري شهداي پس از انقلاب كه توسط اين گروهك تروريستي به شهادت رسيدند، خاطرنشان كرد: خانواده‌هاي شهداي نظام از اين اقدام دولت عراق قدرداني مي‌كنند و سرانجام كساني كه با نظام اسلامي ضديت داشته باشند جز اين نيست.
عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان كرد: فشار مردم بيدار عراق نيز در تصميم ارتش اين كشور در برخورد با منافقان موثر بوده و با توجه به پي‌بردن مردم و دولت عراق به تروريست بودن اين گروهك غير قانوني برخورد آنها را شايسته تقدير مي‌دانيم.
بروغني با اشاره به موضع آمريكا در برابر اين اقدام دولت عراق ادامه داد: اگر آمريكا از اين اقدام دولت عراق دفاع مي‌كرد جاي تعجب داشت و اظهار نگراني آنها كاملا طبيعي است زيرا آنها با نظام جمهوري اسلامي ايران مشكل دارند و هر گروهي را كه عليه ايران باشد را حمايت مي‌كند.
نماينده مردم سبزوار اقدام دولت عراق در برخورد با منافقان را شكست ديگري براي سياست‌هاي آمريكا در منطقه دانست.

نظر شما
پربیننده ها