رئیس مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور‎:

بسیج جامعه پزشکی همچنان نقش‌آفرین عرصه‌های نیاز است

رئیس مجمع سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: جامعه پزشکی کشور همچون گذشته در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، نقش‌آفرینی ‏خواهد کرد.
کد خبر: ۱۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸ - 02March 2014

بسیج جامعه پزشکی همچنان نقش‌آفرین عرصه‌های نیاز است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج، دکتر"سید محمد خاتمی" رئیس مجمع سازمان بسیج جامعه پزشکی کشوردر همایش سپیدجامگان آسمانی در یزد با بیان اینکه اعضای بسیج جامعه پزشکی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون عاشقانه برای خدمت به کشور فعالیت مضاعف داشتهاند خاطرنشان کرد: حضور جامعه بزرگ بسیج پزشکی در زمان دفاع مقدس به خاطر کمک به رزمندگان سلحشور اسلام و بعد از آن در عرصههای مختلف، یک افتخار بزرگ و فراموش ناشدنی است.

رئیس مجمع سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آفرینی پزشکان بسیجی در عرصههای مختلف مورد نیاز و تقدیم شهیدان بسیار، به خدمات شهید رهنمون اشاره کرد و یاد و خاطره این شهید بزرگوار را گرامی داشت.

خاتمی از اعضای سازمان جامعه بسیج پزشکی کشور خواست تا همچنان نقش محوری و تعیین کننده خود را بر حسب نیاز در عرصههای مختلف تداوم بخشند.

وی در خاتمه عزت ملت ایران را در گرو ولایتمداری و تلاش در عرصه خدماترسانی به مردم و انقلاب بر حسب نیاز و فعالیت مستمر در مناطق محروم است دانست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار