کاروان راهیان نور خلیفه ارامنه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

کاروان راهیان نور خلیفه ارامنه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده و پس از بازدید از تمامی یادمان‌های دفاع مقدس جنوب، به زیارت شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای شهید محمودوند نائل شدند.
کد خبر: ۱۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ - 02March 2014

کاروان راهیان نور خلیفه ارامنه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور، در دوران انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس کلیه اقشار ارامنه ایران به دفاع از تمامیت ارضی میهن خود پرداختند.

صنعتکار ارمنی، پزشک ارمنی، پرستار ارمنی و حتی افراد سالخورده و زنان خانهدار در کنار رزمندگان اسلام ایستاده و به قیمت خون خود به دفاع از تمامیت ارضی پرداختند.

شاهدان زیبای این واقعیت دهها شهید، آزاده و جانباز ارمنی هستند که مایه افتخار و عزت جامعه ارامنه عزیز ایران اسلامی میباشند.

و اما بازدید هموطنان عزیز ارمنی از مناطق جنگی بی تردید احیاکننده خاطرات تلخ و شیرین و البته سراسر افتخار خواهد بود.

 کاروان راهیان نور خلیفه ارامنه با حمایت شهرداری تهران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام و بعد از بازدید از تمامی یادمان های دفاع مقدس جنوب، به زیارت شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای شهید محمودوند آمدند.
 
یکی از زائران این کاروان طی گفتوگویی اظهار کرد: ما هر روز راهیان نور را دنبال میکنیم و این برای ما تازگی ندارد. از اینکه مکان جنگیدن و مقاومت فرزندان خود را دیدیم خوشحالیم.
 
این خانم میانسال ارمنی با اشاره به زیباییهای راهیان نور افزود: درست است که مسیحی هستم ولی خیلی خوشحالم که می بینم هموطنانم این قدر برای راهیان نور فعالیت دارند و زحمت می کشند.
 
یکی دیگر از هموطنان ارمنی در جواب این سؤال که شما در این بیابانها و رملها اذیت نشدید؟ گفت: چرا اذیت بشویم؟ خیلی هم خوب بود. سفر بسیار خوبی بود. ما هر قدر اذیت بشویم به اندازه شهدا کاری نکردهایم.
 
وی هدف خود را از آمدن به راهیان نور،آشنا شدن با دفاع مقدس ملت عنوان کرد و گفت:آمدیم که ببینیم جوانان ما در کجا با دشمن جنگیدند. در واقع حضور ما به این منطقه تقدیر کوچکی از زحمات شهیدان است و اگر روزی روزگاری مملکت ما خدای ناکرده دچار مشکل شود ماهمه سر پا در کنار برادران مسلمانمان ایستادهایم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار