مناطق عملیاتی کردستان آماده میزبانی راهیان نور

مناطق عملیاتی کردستان، امسال نیز همانند سالهای گذشته پذیرای کاروان های راهیان نور خواهند بود.
کد خبر: ۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۷ - 20July 2013

مناطق عملیاتی کردستان آماده میزبانی راهیان نور

سید امیر طباطبایی، مسئول روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی، در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس، با بیان اینکه امسال نیز همانند سالهای گذشته برنامه های ویژه ای برای علاقه مندان به حضور در مناطق عملیاتی غرب کشور در نظر گرفته شده است، گفت: در تابستان سال جاری، زائران از یادمان های دالانی، دزلی، دریاچه زریوار (والفجر 4)، سیران بند، ارتفاعات بوالحسن، بانه و چندین یادمان دیگر که هر کدام شاهد رشادتهای جوانان این سرزمین بوده اند، بازدید خواهند کرد.

وی ادامه داد: بازدیدها از 19 مردادماه آغاز خواهد شد و تا بیست و نهم همان ماه ادامه خواهد یافت.

طباطبایی با بیان اینکه هر روز تعداد 300 نفر پذیرش خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: برای هر کاروان یک دوره سه روزه با حضور تیم روایتگری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه بازدید کاروان ها از مناطق عملیاتی گفت: پس از ورود به شهر سنندج از صبح روز بعد، زائران از یادمانهای مناطق عملیاتی دالانی (منطقه عملیاتی والفجر 10)، دزلی(روایت عملیات پاکسازی دزلی توسط جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان)، مرز باشماق، مریوان مزار شهدای والفجر 4، سیران بند، ارتفاعات بوالحسن، کربلای 10، نصر 4 و 8، بیت المقدس 2 و 3 و بانه بازدید خواهند نمود و در مسیر برگشت نیز از یادمانهای دارساوین و ربط (در صورت تمایل زائرین) بازدید خواهند نمود.

مسئول روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی، بیان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کاروان خود با دفتر روابط عمومی ستاد به شماره های 32906383-025 و 2513824-0912  تماس بگیرند.

وی گفت: اولویت ثبت نام با کاروانهایی است که با توجه به ظرفیت محدود این ستاد، تا قبل از تکمیل ظرفیت، ثبت نام خود را قطعی کرده باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار