اهتزاز پرچم حزب‌الله مقابل آیپک باعث وحشت صهیونیست‌ها شد

حضور دو آمریکایی با پرچم حزب‌الله مقابل محل برگزاری اجلاس سالانه بزرگ‌ترین لابی حامی اسرائیل (آیپک) در آمریکا باعث تعجب و وحشت شرکت‌کنندگان در این مراسم شد.
کد خبر: ۱۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰ - 04March 2014

اهتزاز پرچم حزب‌الله مقابل آیپک باعث وحشت صهیونیست‌ها شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، نشریه صهیونیستی "آلگماینر" گزارش داد، دو آمریکایی در حالی که پرچم حزبالله را در دست داشتند مقابل محل برگزاری اجلاس سالانه آیپک حاضر شدند.

بنا بر این گزارش، هیئتهای شرکت کننده در این مراسم از دیدن پرچم حزبالله مقابل محل برگزاری اجلاس وحشتزده شدند. این افراد که اصالتاً آمریکایی بودند حاضر به گفتوگو با رسانهها نشدهاند اما یکی از آنها در پاسخ به این سؤال که چرا پرچم حزبالله را در دست دارند، گفته است: "خوب، میدانید، این [حزبالله] تنها پاسخ واقعی است که اسرائیل آن را میفهمد".

براساس این گزارش، یکی از اعضای آیپک از این آمریکایی پرسیده است که دلیل این اظهار نظرش چیست، وی در پاسخ گفته است: "اسرائیل به لبنان حمله کرد، بنابراین حزبالله یک [جنبش] مقاومت است".

یک پلیس منطقهای که در آنجا حضور داشت، گفت: این پرچم غیرقانونی نیست اما بهندرت پرچم زردرنگ حزبالله را در یک رویداد مربوط به اسرائیل در آمریکا دیده است.

در همین حال یک مشاور سیاست گذاری عمومی از مؤسسه "سوتفایو استراتژیک" گفته است که او از اوایل دهه 1990 در مراسم سالانه آیپک شرکت میکند و این اولین بار بود که پرچم حزبالله را همزمان با این مراسم دیده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار