در مرکز آموزش درجه داری پدافند هوایی اراک انجام شد

اجرای طرح سرباز ، امنیت و فضای سبز در آستانه روز درختکاری

در آستانه روز درخت کاری مراسم کاشت نهال با عنوان "سرباز، امنیت و فضای سبز" در منطقه پدافند هوایی اراک برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹ - 05March 2014

اجرای طرح سرباز ، امنیت و فضای سبز در آستانه روز درختکاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این مراسم که با حضور شهردار و مدیران اجرایی شهرداری اراک، فرماندهان، مسئولان وکارکنان منطقه در محوطه مرکز آموزشهای پدافند هوایی اراک برگزار شد مهندس عباسی شهردار اراک از برگزاری جشن بزرگ درختکاری در پایان هفته جاری خبر داد و گفت: در هفته جاری شهرداری درمکانهای عمومی و لازم، هر روز اقدام به کاشت درخت و نهال خواهد کرد.
 
وی افزود: هدف از اجرای طرح «سرباز، امنیت و فضای سبز» گسترش فضای سبز و افزایش روحیه نشاط درمیان سربازان است و از آنجا که سربازان مدت زمان زیادی را در پادگانهای نظامی میگذرانند لذا ایجاد و گسترش فضای سبز در این اماکن نقش بسیار موثری در افزایش سلامت روحی و جسمی آنها خواهد داشت.

مهندس عباسی خاطرنشان کرد: فضای سبز یکی از با اهمیتترین و موثرترین عوامل در کاهش آلودگیهای صوتی و تنفسی و همچنین درجه حرارت محیط بوده و در سلامت و بهبود شرایط زندگی انسانها نقش اساسی ایفا میکند.
 
 شهردار اراک در پایان افزود: درطول هفته درختکاری که با شعار «هرشهروند یک نهال» مزین شده است ۴۱۰ هزار اصل نهار متناسب با شرایط آب و هوایی شهر اراک در اماکن مختلف کاشته میشود و همایش سراسری درختکاری در روز جمعه ۱۶ اسفند ماه درمنطقه چقا برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها