به مناسبت روز درختکاری؛

وزیر دفاع یک اصله نهال کاشت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت 15 اسفند (روز درختکاری) یک اصله نهال کاشت.
کد خبر: ۱۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۹ - 06March 2014

وزیر دفاع یک اصله نهال کاشت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور، در آیین کاشت درخت در محل معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع در گفتوگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال یک نهضت درختکاری در مجموعه وزارت دفاع انجام می شود، اظهار کرد: تلاش داریم در همه فضاها که امکان کاشت درخت وجود دارد، درخت بکاریم.

وی گفت: اولیا دین به درختکاری تاکید فراوان دارند و چند سال پس از پیروزی انقلاب به ویژه بعد از جنگ تحمیلی نیز این روز گرامی داشته می شود تا جایی که رهبر معظم انقلاب همه ساله در این روز نهالی را میکارند.
 
وزیر دفاع در پیامی به مردم خاطرنشان کرد: سعی کنید در هر فضایی که وجود دارد درخت بکارید و فضایی سالم را برای محیط زیست خود مهیا کنید.
 
دهقان با اشاره به اینکه در شهرهای بزرگ مانند تهران آلودگی بسیار وجود دارد، افزود: وجود فضای سبز و درخت می تواند به بهبود محیط زیست کمک و هوا را تصفیه کند.
 
وی با بیان اینکه اهمیت به درخت و درختکاری موجب تضمین سلامت مردم می شود، ادامه داد: در مجموعه وزارت دفاع اراضی گسترده و همچنین امکانات خوبی داریم از این رو باید تلاش کنیم با نهادینه کردن فرهنگ درختکاری به محیط زیست خود کمک کنیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار