پلارک:

درمانگاه حضرت زینب(س) در کربلا به بهره برداری رسید

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از بهره برداری درمانگاه حضرت زینب (س) در کربلا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲ - 07March 2014

درمانگاه حضرت زینب(س) در کربلا به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حسن پلارک رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: تامین رفاه زائران و ارائه خدمات درمانی به زوار بویژه زائران ایرانی از برنامه ها و اهداف اساسی ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

وی با ابراز خرسندی از حضور و همکاری پزشکان ایرانی و عراقی در این درمانگاه افزود: قریب به 20 نفر از کادر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تخصص های مختلف برای راه اندازی این درمانگاه داوطلبانه اقدام نموده اند.

وی با تشکر از مدیریت و کادر پزشکی و پرستاری دانشگاه مذکور اعلام کرد: در کنار ارائه خدمات پزشکی از سوی پزشکان و پرستاران ایرانی به زائران و مردم عراق، انتقال تجربه هم صورت خواهد گرفت.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: در کلینیک حضرت زینب(س) بخش های مختلف پزشکی و درمانی از جمله چشم پزشکی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، قلب، آزمایشگاه، عمومی، داروخانه ، اورژانس ، اتاق احیا و اتاق عمل سرپایی دارد که این خدمات پزشکی رایگان ارائه می شود.

لازم به ذکر است؛ کلینیک حضرت زینب(ع) در 1000 مترمربع در طبقه همکف مجتمع خدماتی سیدالشهداء (ع) قراردارد که به همت متبرعین متخصص تمامی تجهیزات آن تامین، نصب و راه اندازی شده است .

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار