سردار دکتر احمدی مقدم در حاشیه تقدیر از عوامل "چ" و "شیار ۱۴۳":

راویان دفاع مقدس، روایتگران عاشورا هستند

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت روایتگری ۸ سال دفاع مقدس تاکید کرد: روایتگرانی که حقیقت جنگ و فداکاری‌های دوران ۸ ساله دفاع مقدس را روایت و منتقل می‌کنند نیز کاری کمتر از روایتگران عاشورا انجام نمی‌دهند.
کد خبر: ۱۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸ - 08March 2014

راویان دفاع مقدس، روایتگران عاشورا هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار دکتر "اسماعیل احمدی مقدم"، فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تجلیل از برگزیدگان سیودومین جشنواره فیلم فجر از منظر نیروی انتظامی اظهار کرد: اگر روایتگران عاشورا نبودند، حماسه عاشورا پس از ۱۴۰۰ سال به ما نمیرسید که سردمدار روایتگران عاشورا، حضرت زینب(س) بود.

وی با اشاره به اهمیت روایتگری ۸ سال دفاع مقدس تاکید کرد: روایتگرانی که حقیقت جنگ و فداکاریهای دوران ۸ ساله دفاع مقدس را روایت و منتقل میکنند نیز کاری کمتر از روایتگران عاشورا انجام نمیدهند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: انتقال رویدادها، فداکاریها و ایستادگیهای مردمی در ۸ سال دفاع مقدس، ارزنده، ضروری و بسیار مهم است.

همچنین سردار منتظرالمهدی نیز در انتهای این مراسم تاکید کرد: این مساله ثابت شده است که هرچقدر روح ایثارگری، گذشت و شهادت در جامعه رواج یابد، پیشگیری اجتماعی از جرم و بزه نیز بیشتر رخ میدهد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار