سردار نقدی در مراسم افتتاحیه درختکاری در سپاه اعلام کرد

آمادگی بسیج برای همکاری با دولت در زمینه توسعه درختکاری

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: درختکاری و توسعه محیط زیست در 2دهه اخیر به عنوان یکی از محورهای توسعه در دنیا مطرح شده است.
کد خبر: ۱۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸ - 08March 2014

آمادگی بسیج برای همکاری با دولت در زمینه توسعه درختکاری

سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در مراسم افتتاحیه "درختکاری در سپاه" که در ستاد لشکر۲۷حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: غربیها پس از آسیب رساندن به محیط زیست و هنگامی که حیاتشان به خطر افتاد، محیط زیست را به عنوان یکی از محورهای توسعه مطرح کردند.

وی بابیان اینکه غربیها در حقیقت برای حفظ حیات خود به محیط زیست احترام میگذارند، تصریح کرد: تفاوت ما و آنها این است که ما برای محیط زیست اصالت قائلیم؛ اسلام برای موجودات و مخلوقات حق حیات قائل است، حتی اگر با از بین بردن آنها حیات ما به خطر نیفتد.

نقدی با اشاره به فعالیتهای گسترده بسیج در زمینه توسعه درختکاری و محیط زیست اذعان کرد: در سال گذشته ۴میلیون و ۸۰۰هزار اصل درخت قطع شده و یک میلیون و ۷۸۰هزار نهال نیز تولید شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اگر دولت بخواهد آمادگی داریم در سال ۹۳ قدمهای بزرگتری را در این زمینه برداریم.

وی با بیان اینکه ما از مجلس میخواهیم علیه کسانی که محیط زیست را تخریب میکنند، قوانین سختگیرانهتری را اعمال کند، گفت: همچنین باید با اعمال مالیاتهای سنگین به دارندگان ویلاها موج ویلاسازی و تخریب جنگلها مهار شود و امیدواریم جهاد کشاورزی نیز در این زمینه فعال باشد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار