حجت‌الاسلام ابوترابی فرد:

دولت برای حفظ محیط زیست از ظرفیت‌های بسیج استفاده کند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از تمام ظرفیت‌های بسیج برای توسعه و حفظ محیط زیست به شایستگی استفاده کند. مجلس نیز در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
کد خبر: ۱۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۸ - 08March 2014

دولت برای حفظ محیط زیست از ظرفیت‌های بسیج استفاده کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "محمد حسن ابوترابیفرد" نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در مراسم افتتاحیهی درختکاری در سپاه که در ستاد لشکر 27 حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: طبق فرموده قرآن اگر میخواهیم زندگی سالمی داشته باشیم، باید خانههای ما مزین به درختان سر سبز و پر ثمر باشد.

وی افزود: تهران که زمانی سرسبز و دارای درختان بسیار بود امروز به یک زندگی تهی از درخت تبدیل شده است.

ابوترابیفرد با اشاره به لزوم حراست و نگهداری از محیط زیست اظهار کرد: حفظ درختهایی که کاشته میشود در گرو برنامهریزی دقیق است.

وی یکی از جلوههای شکرگزاری را حفظ جنگلها دانست و تصریح کرد: برای ما مایه تاسف است که در دوران جمهوری اسلامی، وسعت جنگلها رو به کاهش نهاده است و مقابله با این مشکل به یک اراده ملی نیاز دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت از تمام ظرفیتهای بسیج برای توسعه و حفظ محیط زیست به شایستگی استفاده کند. مجلس نیز در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

ابوترابیفرد با اشاره به تولید کم و مصرف زیاد در کشور اظهار کرد: محیط زیست به دلیل مصرف بی رویه انرژی آسیب دیده است. مصرف منهای تولید آسیبهای محیط زیستی را به دنبال دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار