حملات پیروزمندانه ارتش سوریه علیه شورشیان

نیروهای ارتش سوریه طی حملاتی در مناطق مختلف این کشور ضمن تحمیل تلفات زیادی به شورشیان، کنترل برخی مناطق تحت نفوذ گروهک های تروریستی را در اختیار گرفتند.
کد خبر: ۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵ - 22July 2013

حملات پیروزمندانه ارتش سوریه علیه شورشیان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از "الجزیره" قطر، نیروهای ارتش سوریه طی حملاتی به مواضع شورشیان در دمشق و دیگر مناطق کشور ضربات سنگینی به شورشیان وارد کردند و ضمن تحمیل تلفات زیادی به شورشیان، کنترل برخی از مناطق تحت نفوذ شورشیان را نیز به دست گرفتند.


به گفته یکی از گروه های طرفدار شورشیان، ارتش سوریه طی حمله ای غیرمنتظره به یکی از مناطق استراتژیک حومه دمشق پایتخت سوریه که تحت کنترل شورشیان قرار داشت، توانست ضمن کشتن حدود 50 تن از نیروهای شورشی بر این منطقه مسلط شود.

نیروهای ارتش سوریه طی عملیات دیگری در شهر "عدرا" که به عنوان یک منطقه استراتژیک به عنوان مسیر قاچاق سلاح شورشیان به پایتخت دارای اهمیت زیادی است، توانستند با پیروزی بر شورشیان کنترل این منطقه را نیز در اختیار گیرند.


گفتنی است در حالی که در روزهای اخیر شورشیان سوریه با آغاز سلسله عملیات هایی در جنوب دمشق و برخی دیگر از مناطق این کشور در پی آن بودند که کنترل برخی از مناطق را در اختیار گیرند، نیروهای ارتش سوریه در روز گذشته با عملیات های غیرمنتظره توانست برخی از این مناطق را از وجود نیروهای شورشی پاک سازی نماید.


شایان ذکر است که با گذشت بیش از دو سال از بحران در سوریه، ارتش و نیروهای دولتی این کشور طی ماه های اخیر توانسته اند با شکست نیروهای شورشیان و با عقب راندن آنها از برخی مناطق کنترل بخش های زیادی از کشور را در اختیار خود گیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار