عبداللهی در نشست مسئولان کمیته های پدافند غیرعامل:

پدافند غیرعامل از مهم ترین اقدامات در برابر دشمن است

معاون امنیتی اطلاعاتی وزیر کشور گفت: مردم عامل اصلی پدافند غیرعامل هستند از این رو بایدمردم را آموزش داد و کارگاه های در این زمینه ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱ - 08March 2014

پدافند غیرعامل از مهم ترین اقدامات در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی عبداللهی در نخستین نشست مشترک مسئولین کمیته های پدافند غیر عامل دستگاههای اجرایی وزارتخانه ها سازمان ها و استانداری ها در دولت تدبیر و امید که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شد اظهار کرد: از زمانی که ساختار پدافند غیرعامل ابلاغ شد وزارت کشور فعالیت های خود را در 31 استان کشور آغاز کرد و بر همین اساس شاختار، ساز و کار و متولیان آن تعیین شد.

 وی افزود: در ادامه دوره های مختلفی برگزار شد و هم اکنون این امر در سطح مدیران جا افتاده است و از نظر تئوریک مشکلی نداریم و باید وارد مراحل اجرایی شویم.

معاون امنیتی اطلاعاتی وزیر کشور در ادامه به موقعیت ژئوپلتیک ایران اشاره کرد و گفت: با توجه به منابع و تاسیسات موجود وجود پدافند غیر عامل ضروری است چرنانچه کشورهای همسایه از این نظر قبل رقابت ایران نیستند.

وی ادامه داد: اگر پدافند غیر عامل را یک اقدام بازدارند بدانیم می توانیم آسیب در برابر دشمن را کاهش دهیم و بر همین اساس باید در حوزه آموزش عمومی وقت بیشتری بگذاریم تا منجر به کاهش تلفات شویم.

عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: مردم عامل اصلی پدافند غیر عامل هستند از این رو بایدمردم را آموزش داد و کارگاههای در این زمینه ایجاد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار