اعزام دانشجویان دانشگاه بقیةالله(عج) به مناطق عملیاتی جنوب

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله(عج) دیروز طی مراسمی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
کد خبر: ۱۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱ - 12March 2014

اعزام دانشجویان دانشگاه بقیةالله(عج) به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه بقیةالله(عج) به همت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه به مدت ۵ روز در یادمانهای مناطق عملیاتی جنوب حضور خواهد داشت.

ابراهیم متولیان معاون هماهنگ کننده دانشگاه در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور اظهار کرد: تفاوتی بین زائران راهیان نور و زائران کربلای معلی نمیبینم؛ چرا که در مناطق عملیاتی ما بچههایی جانشان را تقدیم کرده و آرمیدهاند که در مسیر کربلا و امام حسین(ع) گام برداشتند.

وی افزود: شما برادران و خواهران که توفیق حضور در این کاروان را یافتهاید بدانید که از لحظه حرکت شهدا لحظه به لحظه با شما همراه هستند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه بقیةالله(عج) تصریح کرد: در مناطق عملیاتی هنوز هم پیکرهای مقدسی وجود دارد که پدر و مادران آنها منتظر یافتن خبری یا نشانهای از آنها هستند. آن بچهها تبلور غیرت و شهامت این ملت بودند و مدیریت خالصانه بسیجی آنها بود که جنگ را اداره کرد؛ کشور امروزه نیازمند همان روحیه برای غلبه بر مشکلات است.

متولیان خاطرنشان کرد: باید بدانیم امروزه دشمن دنبال استحاله ارزشهای آن دوران مقدس است و جوانان باید هوشیار باشند که رسالت امروزه بسیار سنگینتر است.

وی افزود: شما دانشجویان باید با شهیدان عهد ببندید که رسالت دانشجویی خویش را به نحو احسن انجام داده و در بهداشت و درمان کشور به عنوان پزشک یا پرستار یا هر تخصص دیگری موفق و سربلند باشید.

نظر شما
پربیننده ها