حجت‌الاسلام تویسرکانی:

مواضع آیت‌الله آملی لاریجانی نسبت به دیدار اشتون با فتنه‌گران، انقلابی و به حق بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: آیت الله آملی لاریجانی در خصوص اتفاقات اخیر مواضع درست، به حق و انقلابی را اتخاذ کردند و مواضع ایشان همان واکنشی است که امت حزب الله و نیروهای انقلابی و ارزشی از یک مسئول قوه انتظار دارند.
کد خبر: ۱۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۹ - 12March 2014

مواضع آیت‌الله آملی لاریجانی نسبت به دیدار اشتون با فتنه‌گران، انقلابی و به حق بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیج نیوز، حجتالاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، در خصوص واکنش آیت الله آملی لاریجانی به دیدار کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با محکومین فتنه 88 اظهار کرد: در ماههای اخیر این دومین سفر مسئولین اروپایی به ایران است که طی آن، آنها با عناصر فتنهگر دیدار کردند و این مسئله جای تاسف بسیاری را دارد.

وی افزود: متاسفانه مسئولین وزارت خارجه در این خصوص عکسالعمل خاصی را نشان ندادند و متاسفانه نهادهای مرتبط با این قضیه هم موضع انفعالی از خود نشان دادهاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مواضع به حق آیتالله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: آیتالله آملی لاریجانی در خصوص اتفاقات اخیر مواضع درست، به حق و انقلابی را اتخاذ کردند و مواضع ایشان همان واکنشی است که امت حزب الله و نیروهای انقلابی و ارزشی از یک مسئول قوه انتظار دارند.

وی در ادامه گفت: عدهای از مسئولین این چنین میگویند که هیئت اروپایی قصد داشته است با سران فتنه دیدار کند و آنها مانع شدهاند که این گفته آنها این شبهه را ایجاد میکند که آنها از این دیدارهای انجام شده هم خبر داشتهاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین رفتارهای این چنینی از سوی کشورهای غربی را دلیلی بر اثبات گفتههای مقام معظم رهبری در خصوص عدم صداقت غربیها دانست و گفت: این رفتار طرفهای غربی نشان میدهد که گفته های مقام معظم رهبری در خصوص عدم صداقت آمریکاییها و اروپاییها کاملا درست بوده است و ما به هیچ وجه با افراد فتنه گر سازش نخواهیم کرد.

حجتالاسلام تویسرکانی در پایان با مقایسه وضعیت اوکراین با کشور ما خاطرنشان کرد: مقامات غربی قصد دارند کشور ما را مانند اوکراین به سمت فتنه اندوزی ببرند و تهران را مانند کیف به آشوب بکشند، ولی بهتر است بدانند که ایران با گرجستان و اوکراین تفاوت دارد و ما بر سر حقوق اصلی ملتمان با هیچ قدرتی در دنیا سازش نخواهیم کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار