حجت‌الاسلام دهقانی عنوان کرد

تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای تحقق ایده اقتصاد مقاومتی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: قرارگاه سعی دارد با تلاش مجدانه در عرصه سازندگی کشور سهم خود را در تحقق ایده اقتصاد مقاومتی ایفا کند.
کد خبر: ۱۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵ - 15March 2014

تلاش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای تحقق ایده اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص)، حجتالاسلام والمسلمین "دهقانی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) که در جمع کارکنان این قرارگاه سخن میگفت، دفاع از فرهنگ کشور، توجه به تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و توجه به وحدت و انسجام جامعه اسلامی را از اولویتهای مهم کاری در سال جدید توصیف کرد و افزود: رمز موفقیت ما در مقابل غرب در حوزه اقتصادی توجه به تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) است.

وی به نیابت از فرماندهی و معاون هماهنگکننده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) از یک سال تلاش مجدانه کارکنان این قرارگاه تقدیر کرد و گفت: قرارگاه سعی دارد با تلاش مجدانه در عرصه سازندگی کشور سهم خود را در تحقق ایده اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

حجتالاسلام و المسلمین دهقانی همچنین با اشاره به ایام عزاداری حضرت زهرا(س)، سلامت و صلابت عالم خلقت را از برکت وجود حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) خواند و گفت: توحید، نبوت و ولایت اهل بیت عصمت و طهارت، سه کانون فکری انسان مسلمان را تشکیل میدهد و در هر سه مورد وجود مبارک حضرت زهرا(س) موضوعیت و دخالت تام دارد.

وی با اشاره به تقارن عید نوروز با ایام عزاداری حضرت زهرا(س) گفت: در مناسبات سال جدید حرمت عزای حضرت صدیقه طاهره(س) را حفظ کرده و دقت کنیم مبادا به بهانه شاد بودن، نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بیاعتنا باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار