سردار نقدی:

ورزشکاران همزمان با بالا رفتن موفقیت‌هایشان، باید توکل افزون‌تری داشته باشند

سازمان بسیج ورزشکاران در مراسم تجلیل از طلبه و کشتی‌گیر شهید جانفزا و مدال‌آوران کشتی مسابقات جهانی نیروهای مسلح گفت: شهدا در تمام عرصه‌ها الگو هستند.
کد خبر: ۱۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷ - 14March 2014

ورزشکاران همزمان با بالا رفتن موفقیت‌هایشان، باید توکل افزون‌تری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از بسیجنیوز، سردار سرتیپ "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در مراسم تجلیل از مدالآوران مسابقات جهانی کشتی نیروهای مسلح (سیزم) که در منزل قهرمان کشتی و طلبه شهید «غلامرضا جانفزا» برگزار شد، گفت: شهدا در همه عرصهها الگو هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا هم الگو هستند و هم حجتی برای همه خاطرنشان کرد: امروز برخی تلاش میکنند تا بگویند ما نمیتوانیم و برای حل مشکلات کشور باید به ابرقدرتها در جهان متوسل شویم، ولی فقط همین یک شهید از میان ۲۲۰ هزار شهید حجتی برای ایستادگی است.

وی استمرار ولایت در وجود ملت را حاصل درس آموزی از ایستادگی خانواده شهدا دانسته و تصریح کرد: مادران شهدا سه حماسه آفریدند یکی تربیت این شهدا، دیگری استقبال از شهادت فرزندشان و سوم اینکه پس از گذشت دهها سال از راه شهدا و ولایت عقب نشینی نکرده و زینب وار حماسه شهدا را بازگو نمودند.

سردار نقدی ایثارگری شهدا و ایستادگی خانواده شهدا را سبب سنگینتر شدن تکلیف امروز دانست و افزود: قهرمانان و مدال آوران ورزشی با سجده شکر در میدان قهرمانی و یا در دست گرفتن قرآن و پرچم کشور و تمثال رهبری بر روی سکوی قهرمانی و همچنین تقدیم مدال به رهبری، ملت و خانواده شهدا و... نیز در راه ارزشها گام برمیدارند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج بر تاسی به فرهنگ شهدا و ایستادگی و مقاومت برای پیشرفت کشور تاکید نموده و بیان کرد: قهرمانی در هر عرصه نشان از پشتوانهای قوی دارد و درخششهای مادی زمانی ارزشمند میشود که از لحاظ معنوی نیز تقویت شود و از غرور و تکبر در قهرمانی و شهرت دوری گردد.

سردار نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشکاری که به میزان موفقیت و بالاتر رفتن، توسل و توکل بیشتری از خود نشان میدهد، ماندگار خواهد شد و آنکه به قهرمانی و شهرت مغرور میشود، از یادها خواهد رفت.

وی درباره ویژگیهای شهید جانفزا اظهار داشت: این شهید، جوانی است که در علم، اخلاق، تقوا و ورزش سرآمد بوده و با همه این امتیازات، جان خود را در راه خدا تقدیم کرده است حال آنکه اگر کسی در یکی از این موارد برتر شود، به سختی این گونه تواضع خواهد داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به حضور همه قدرتهای جهان در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: بیشک مانند این شهید که همه این ویژگیها را با هم داشته باشد در دنیا پیدا نخواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار