در همایش تجلیل از ورزشکاران مسابقات نظامیان صورت گرفت

تجلیل ستادکل نیروهای مسلح از سردار عراقی

در همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران سیزم از تلاش بی وقفه رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۱۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸ - 15March 2014

تجلیل ستادکل نیروهای مسلح از سردار عراقی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات نظامیان جهان با حضور مربیان، دبیران برتر، مسئولین هیئتهای ورزشی موفق نیروهای مسلح و امیر سرتیپ باقری معاون نیروی انسانی و رئیس شورای عالی ورزش ستادکل نیروهای مسلح سردار باران چشمه مسئول تربیت بدنی ستادکل، مسئولین تربیت بدنی سازمانها و همچنین کیومرث هاشمی و بهرام افشارزاده رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای مراسم به پاس ایثارگریها و رشادتهای رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس از خانواده شهدای ورزشگاه نیروهای مسلح تقدیرو تجلیل به عمل آمد.

براساس این گزارش هیئت پهلوانی و زورخانهای، تکواندو، کشتی و سه گانه به عنوان هیئتهای برتر نیروهای مسلح سال ۹۲ شناخته شدند و از روئسای هیئتهای آنها تقدیر شد. در این میان جایزه ویژه ستادکل نیروهای مسلح به منظور تلاش در جهت توسعه کمی و کیفی ورزش زورخانهای نیروهای مسلح در سال ۹۲ به سردار "عبدالله عراقی" رئیس این هیئت اختصاص پیدا کرد.

سردار عراقی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: ورزش زورخانهای و پهلوانی برای نیروهای مسلح حرف اول را میزند، بنابراین تلاش خواهیم کرد سال آینده این ورزش را بنابه توصیه مقام معظم رهبری در میان نیروهای مسلح بسط و گسترش دهیم.

رئیس شواری عالی ورزش نیرو زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این ورزش از جنبههای مختلف میدان دار سایر ورزشهاست، زیرا برای این ورزش بازنشستگی وجود ندارد، لذا هرکسی میتواند از سن کودکی تا میان سالگی به این ورزش بپردازد.

گفتنی است در جریان این همایش از تلاشهای تیم کشتی نیروهای مسلح و تیم تکواندو که در مسابقات سیزم مقام اول را کسب نمود تقدیر و تجلیل شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار