حجت‌الاسلام ذوالنوری با اشاره به دیدار اشتون با فتنه‌گران:

دشمنان قصد احیای جریان فتنه و تقویت اپوزیسیون را دارند

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر مسئولین کشور از قصد اشتون برای دیدار با عوامل فتنه آگاه بودند و در موضع استیصال و عجز، تن به این کار دادند، باید از مردم معذرت‌خواهی کنند.
کد خبر: ۱۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲ - 16March 2014

دشمنان قصد احیای جریان فتنه و تقویت اپوزیسیون را دارند

حجت الاسلام والمسلمین "مجتبی ذوالنوری" در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با ابراز اینکه دیدار اشتون با ۶ نفر از عوامل فتنه ۸۸ هدفمند بوده، اظهار کرد: آنها با این اقدام قوانین موجود در کشورمان را نادیده گرفتند و با این عمل زشت، به مردم ما دهنکجی و توهین کردند.

وی افزود: حمایت و احیاء جریان فتنه و تقویت اپوزیسیون، از جمله اهداف کاترین اشتون در این دیدار بود.

حجتالاسلام ذوالنوری تصریح کرد: آنها با این اقدام تلاش کردند تا بتوانند در مذاکرات هستهای امتیازات بیشتری را از مسئولین کشورمان دریافت کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با ابراز اینکه اتحادیه اروپا به طور قطع، دنبالهرو سیاستهای استکباری امریکاست، یادآور شد: هیئت پارلمانی اروپا نیز چندی پیش مشابه اقدام زشت کاترین اشتون را انجام دادند.

وی در ادامه اضافه کرد: اگر مسئولین دولتی خبری از این دیدار ننگین نداشتند، مصیبت بزرگی برای ما بوجود آمده است، و اگر در جریان این دیدار بودند ۲ حالت وجود دارد؛ نخست اینکه مسئولان بر این باور باشند که اقدام مذکور به نفع منافع ملی بوده، و لذا باید مردم را نسبت به این قضیه آگاه میکردند، که البته قطعا اینچنین نبوده است؛ دومین حالت نیز این است که اگر مسئولین کشور از این اقدام زشت آگاه بودند و در موضع استیصال و عجز، تن به این کار دادند، که در این صورت باید از مردم معذرت خواهی کنند.

حجتالاسلام ذوالنوری با تأکید بر لزوم افزایش سطح بصیرت مردم خاطرنشان کرد: ما از دشمن، توقعی غیر از دشمنی نداریم و مسئولین باید نسبت به جبران این ماجرا اهتمام بورزند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: در سفری که اشتون به اصفهان داشت، یکی از محافظان وی سیلی محکمی به صورت یکی از خبرنگاران زد که با انجام چنین عملی در داخل کشورمان علاوه بر جامعه خبرنگاران، به شأن و شخصیت ملت نیز توهین کردند؛ متاسفانه این افراد رفتارهای بسیار زننده و قرون وسطایی دارند.

نظر شما
پربیننده ها