فرمانده سپاه قصرشیرین گفت:

بسیج امتیاز برتر انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه قصرشیرین با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی از ویژگی های بسیج و بسیجی است، گفت: بسیجان تابع مکتب اسلام و پیرو پیامبر(ص) اسلام هستند و این خود استقامت و پایداری را در آنان تقویت کرده است.
کد خبر: ۱۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷ - 18March 2014

بسیج امتیاز برتر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سرهنگ "علی احمد پور" فرمانده سپاه قصرشیرین در مجمع بسیج شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه بسیج یکی از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی است، گفت: اگر بسیج و بسیجیان نبودند و زیر پرچم ولایت حرکت نمیکردند، بیشک وضعیت انقلاب و کشور کاملا نامشخص بود.

وی افزود: امام خمینی(ره) با ساماندهی و توسعه بسیج، انقلاب را از شر دشمنان نظام حفظ کرد، لذا بسیج در راستای توسعه کشور و اقتدار بخشی به انقلاب گامهای مثبتی را برداشته و اقدامات ارزندهای را انجام داده است.

سرهنگ احمد پور با اشاره به سخن سران غربی که بسیج را عامل بی نظمی میدانند، تصریح کرد: بی شک بسیج مظهر نظم و انضباط در کشور است چرا که اگر بی نظمی وجود داشت اقتدار و پاکی جامعه امروز نیز به وجود نمیآمد.

وی وظیفه بسیج را ایجاد همدلی میان مردم، هم اندیشی برای حل مشکلات جامعه و تحقق منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

فرمانده سپاه قصر شیرین امتیاز برتر انقلاب اسلامی را وجود بسیج دانست و افزود: تا زمانی که ملت ایران با تفکر و مکتب بسیج پیش روند هیچ گزندی به نظام و کشور وارد نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کلیدیترین رکن بسیج، اخلاص و گمنامی است و یکی از شرایط خاص آن انسجام در زیر پرچم ولایت با محوریت مقام معظم رهبری است که نیاز است این تفکر بسیجی را در تمام جهان گسترش دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار