دیدار مدیرکل حفظ آثار استان کرمانشاه با خانواده شهدای قرارگاه ظفر رمضان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهدای قرارگاه ظفر رمضان دیدار کردند.
کد خبر: ۱۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۸ - 18March 2014

دیدار مدیرکل حفظ آثار استان کرمانشاه با خانواده شهدای قرارگاه ظفر رمضان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمانشاه، سرهنگ "مرادعلی محمدی" مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه، به همراه "مراد کوشکی" مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و فرمانده قرارگاه ظفر رمضان سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به دیدار خانواده معظم شهدای قرارگاه ظفر رمضان رفتند.

سرهنگ محمدی در این دیدارها ضمن تجلیل و تقدیر از خانوادههای معظم شهدا اظهار کرد: امنیت و سرافرازی ایران اسلامی در سایه رشادتها و جانفشانیهای شهدا، ایثارگران و صبوری بینظیر خانوادههای ایشان بوده و است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانشاه با بیان اینکه اگر این رشادتها و پایمردیها صورت نمی گرفت، معلوم نبود چه به سر این کشور میآمد، تصریح کرد: شهیدان با خون خود، مملکت امام زمان(عج) را بیمه کردند تا متجاوزان چشم طمع به این کشوراسلامی را حتی در خیال خود نپرورانند.

وی تاکید کرد: شهدا با خدا ارتباط نورانی و الهی داشتند که قابل توصیف نیست، ارتباط شهیدان با معبود خود چنان عاشقانه بود که شهادت در راه خدا بهترین هدیه الهی برای آنان بود.

نظر شما
پربیننده ها