فرمانده سپاه خرمشهر عنوان کرد

برگزاری مراسم عقد جوانان متقاضی حضور در یادمان مشهد شهدای شلمچه

فرمانده سپاه خرمشهر از برگزاری مراسم عقد جوانان متقاضی از سراسر کشور در محل یادمان شلمچه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ - 21March 2014

برگزاری مراسم عقد جوانان متقاضی حضور در یادمان مشهد شهدای شلمچه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "عادل فرهانیان" فرمانده سپاه خرمشهردر گفت و گویی اظهار کرد: طبق اطلاعرسانی سراسری صورت گرفته و ثبت درخواستهای ارسال شده به سامانه پیام کوتاه جهت برگزاری مراسم عقد در مکان مقدس یادمان شلمچه مراسم عقدی در تاریخ 29 اسفند همزمان با پایان مراسم اختتامیه جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور درشب تحویل سال و در محل یادمان شلمچه برگزار شد.

وی افزود: بیست و نهم اسفند مراسم بزرگی در محل یادمان از ساعت 19 اجرا شد که در این مراسم برای جوانان متقاضی ازدواج که طی روزهای گذشته از سراسر ایران آمادگی خود را برای حضور در چنین شبی در این مکان مقدس اعلام کرده بودند مراسم عقدی با الگو گرفتن از زندگی شهدا برگزار شد.

فرمانده سپاه خرمشهر به چیدن سفره عقدی متفاوت در محل یادمان خبر داد و گفت: این جوانان ازسرارکشور به خرمشهر آمدند و بر سر سفره عقدی متفاوت در محل یادمان شلمچه نشستند و در جوار شهدا زندگی مشترک خود را با استعانت از امام و شهدا آغاز کردند.

فرهانیان در پایان به ایام شهادت فاطمه زهرا (س) اشاره و تاکید کرد: این مراسم با توجه به تقارن با ایام فاطمیه و تقدس محل برگزاری به پیروی از شیوه حضرت علی و فاطمه زهرا کاملاً علوی و فاطمی برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها