از ۲۱ فروردین

باغ موزه دفاع مقدس میزبان "آشنای غریب" می‌شود

نمایش "آشنای غریب" که بر اساس زندگی و خاطرات شهید سیدعبدالحسین برونسی و به مناسبت ایام فاطمیه آماده شده است از ۲۱ فروردین در باغ موزه دفاع مقس روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۱۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳ - 05April 2014

باغ موزه دفاع مقدس میزبان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نمایش "آشنای غریب" به نویسندگی و کارگردانی علی شادکام از ۲۱ فروردین ماه به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه میرود.

مبنای این اثر براساس زندگی و خاطرات شهید سیدعبدالحسین برونسی، فرمانده تیپ جواد الائمه(ع) و ارتباط معنوی ایشان با حضرت زهرا(س) شکل گرفته است.

"آشنای غریب" قرار است در سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه برود.

اتابک نادری در نقش "شهید برونسی" در کنار وحید راد، یاشار نادری، سعید کاظمی، محمد کرمی و گروهی از هنرمندان حرکات نمایشی به ایفای نقش میپردازد. همچنین جواد تمدنی نیز به عنوان مشاور مذهبی با گروه همکاری میکند.

در این اثر نمایش از از اثر موسیقیایی لئونارد هامر، آهنگساز شناختهشده آمریکایی استفاده میشود که وی خود نسخه اصلی را در اختیار گروه نمایشی قرار داده است. هامر به تازگی آلبوم "۵ مرحله از غم و اندوه" را در اواخر سال ۲۰۱۳ منتشر کرده و از چهرههای شناخته شده عرصه موسیقی نئوکلاسیک است که در این اثر نمایشی از قطعه انکار(denial) با تنظیم مجدد بهره گرفته شده است.

نمایش "آشنای غریب" به سفارش معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه ۳ و تهیهکنندگی موسسه فرهنگی هاتف از۲۱ تا ۳۱ فرودین به مناسبت ایام فاطمیه روی صحنه میرود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار