سردار نقدی:

اردوهای جهادی باید به سمت تولید برود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حال حاضر با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی محرومیت زدایی باید در این راستا صورت بگیرد و گروههای جهادی باید با بررسی های لازم شرایطی را فراهم کنند که کارهای جهادی به سمت تولید و تامین نیازهای روستاها و شهرها بیانجامد.
کد خبر: ۱۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ - 26March 2014

اردوهای جهادی باید به سمت تولید برود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،  سردار "محمد رضا نقدی" درحاشیه بازدید از اردوی جهادی در روستای بردیه در نزدیکی دهلاویه در استان خوزستان در خصوص حضور گروه های جهادی بختیاری برای کار جهادی در منطقه عرب زبان اظهار کرد: این تعبیر درست نیست زیرا همه ما ایرانی هستیم و بختیاری وعرب و قومیت های دیگر معنا ندارد همه مسلمانیم و باید اجازه استفاده به دشمنان که قصد اختلاف افنکی بین اقوام را دارند ندهیم.

وی با تاکید بر وجود سازندگی در کشور از بدو پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سازندگی و آبادانی در کشور ما جدید نیست و این گونه حرکت های سازنده از ابتدای انقلاب در دوران دفاع مقدس و بعد از آن وجود داشته است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر محوریت اقتصاد مقاومتی بر اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به فرمان ولیمان در خصوص اقتصاد مقاومتی محرومیت زدایی باید در این راستا صورت بگیرد و گروههای جهادی باید با بررسی های لازم شرایطی را فراهم کنند که کارهای جهادی به سمت تولید و تامین نیازهای روستاها و شهرها بیانجامد.
 
سردارنقدی به حرکت بزرگ اردوهای جهادی در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: در فصل تابستان ما انتظار داریم که در بحث های جهادی حرکت های بزرگی انجام شود و در بسیاری از مناطق مانند اینجا اگر زمین های کشاورزی زه کشی شود و یا کودگاوی تولیدی اینجا به تولید ورمی کومپست بیانجامد اشتغالزایی و تولید این مناطق گسترش می یابد.
 
وی با تاکید بر ایجاد فرهنگ کار و تلاش و آشتی مردم با طبیعت خاطرنشان کرد: در بسیاری از موارد مانند پرورش مرغ خانگی با فرهنگ سازی در زمینه کار و تلاش و آشتی مردم با طبیعت می توان بسیاری از نیازها را واردات بی رویه از بین برد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به برگزاری گردهمایی با حضور گروههای جهادی مختلف اشاره کرد و افزود: قصد داریم در این زمینه مفصل تر با گروههای جهادی مختلف صحبت کنیم تا ان اشالله سمت و سوی آنها در آینده به سمت اقتصاد مقاومتی متمایل شود.
 
نقدی به حضور 300 گروه جهادی اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی 300 گروه جهادی در نقاط مختلف کشور مشغول فعالیت هستند که 17 گروه آن اختصاص به استان خوزستان دارد و همچنین برخی گروههای جهادی خانوادگی با شیوه جدیدی در روستاهای محروم حاضر می شوند و به خدمت رسانی به مردم می پردازند.
 
وی در پایان در خصوص چگونگی دسترسی مردم به حرکت های جهادی عنوان کرد: در حال حاضر بسیج دانشجویی در شرایط کشور بسیار فعال هستند و مردم با مراجعه به آنها و یا مساجد فعال در این عرصه می توانند به اردوهای جهادی کمک کنند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار