سردار کرمی:

هشت سال دفاع مقدس باعث بیمه ابدی انقلاب اسلامی شد

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همانگونه که نهضت عاشورا، اسلام را برای همیشه بیمه کرد، هشت سال دفاع مقدس در برابر نیروهای تجاوزگر، سبب بیمه ابدی انقلاب اسلامی شده است.
کد خبر: ۱۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵ - 29March 2014

هشت سال دفاع مقدس باعث بیمه ابدی انقلاب اسلامی شد

به گزارش  خبرگزاری دفاع مقدس ، سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، صبح امروز (شنبه 9 فروردین) با حضور در گفتگوی زنده تلویزیونی برنامه "سرزمین نور" که در زیارتگاه "علقمه" تصویربرداری می شد، اظهار کرد: به لطف خدا و با تدابیر مقام معظم رهبری و همچنین تلاش مسئولان اردوهای راهیان نور، امروز نه تنها در ایام تعطیلات نوروز، بلکه در دیگر ایام سال همچون سه فصل تابستان، پاییز و زمستان، شاهد حضور اقشار مختلف مردم همچون دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و سایر اقشار جامعه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس هستیم.

 وی با بیان اینکه عمده برنامه های سپاه انصارالمهدی (عج) در اردوهای راهیان نور سال جاری، برنامه های فرهنگی است، افزود: مردم ما هشت سال جانانه در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان جنگیدند و با وجود حمایتهای همه جانبه ابرقدرتهای آن زمان از رژیم بعث، توانستند نقشه های پوشالی آنان را نقش بر آب کنند.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه همه مردم ایران اسلامی در تحقق هشت سال دفاع مقدس نقش داشتند، خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا روحیه جهاد و شهادت و همچنین روحیه عاشورایی دفاع مقدس را که میراث ماندگار دفاع مقدس است زنده نگاه داریم چرا که دشمنان درصدد از بین بردن این روحیه در میان مردم کشور ما هستند.

 سردار کرمی در ادامه با بیان اینکه سپاه زنجان همواره سعی دارد از راویانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس استفاده کند که در گذشته سابقه رزمندگی در همان منطقه را داشته باشند، عنوان کرد: یکی از موارد مهمی که می تواند جلوی تحریف دفاع مقدس را بگیرد، استفاده از رزمندگانی است که تمام صحنه های جنگ را با چشمان خود دیده و توانسته اند حقایق را درک کنند و در واقع اینها اسناد زنده دفاع مقدس برای ما هستند.

 وی اضافه کرد: استفاده از اسناد و مدارک معتبر و همچنین بهره گیری از کتابهای خاطرات چاپ شده رزمندگان، از جمله دیگر منابع ما در روایت گری اردوهای راهیان نور است.

 فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در پایان با ذکر این نکته که دشمنان ما در تلاش هستند که فرهنگ عاشورایی و روحیه جهاد و شهادت را در مردمان ما از بین ببرند خاطرنشان کرد: همانگونه که نهضت عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) اسلام را تا قیامت بیمه کرد، هشت سال دفاع مقدس جانانه رزمندگان نیز، باعث بیمه ابدی انقلاب اسلامی شده است.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار