سردار فضلی در چهلمین روز درگذشت پدر شهید کاوه

قلب مردم شعیه و سنی کردستان و آذربایجان برای "شهید کاوه" می‌تپد

مردمی که مجاهدت‌های کاوه را دیدند همراه وی شدند، چرا که فرهنگ اخلاص، فداکاری، مجاهدت، پرکاری و آمادگی‌های معنوی از خصوصیات بارز اخلاقی شهید کاوه بود.
کد خبر: ۱۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸ - 24April 2014

قلب مردم شعیه و سنی کردستان و آذربایجان برای

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم چهلم حاج محمد کاوه پدر سردار شهید «محمودکاوه» صبح امروز با حضور آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد، سردار سرتیپ «علی فضلی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین، مهندس رشیدیان استاندار خراسان رضوی، دکتر محمود احمدینژاد رئیس جمهور سابق، بختیاری معاون دادستان کل کشور، سردار کشکولی فرمانده قرارگاه عملیاتی سپاه خراسان و سردار نجاتی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان در مهدیه مشهد برگزارشد.

سردار فضلی با درود به ارواح طیبه شهدا از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای راه بصیرت، شهدای بیداری جهان اسلام، دانشمندان هستهای ایران اسلامی و ۲۳ هزار شهید گرانقدر خراسان، اظهار کرد: سرداران، امیران و همه شهدای عزیز دفاع مقدس بر گردن ما حق دارند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: امروز شهدا ما را در این مکان گرد هم جمع کردند تا در اربعین مرد بزرگی از خراسان به سوگ بنشینیم.

وی بیان کرد: وقتی میخواهیم درباره «حاج محمد کاوه» که عصاره جان این خاندان است صحبتی کنیم باید برگردیم به آنچه امام راحل در تفسیر حضور مردم بیان کردند.

سردار فضلی گفت: حضرت امام، انقلاب اسلامی را بر سه پایه استوار دانستند، قرآن، عترت و مردم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پدر شهید کاوه عمری برای خودسازی و تربیت فرزند شهیدش برای رضایت الهی گام بر داشت و خود را وقف تربیت این شخصیت مجاهد و متعهد کرد.

وی افزود: پدر شهید کاوه از همه آرزوهایش گذشت تا عزیز رزمندهای را برای دفاع از دین خدا و آرمان الهی پرورش دهد.

سردار فضلی شهید کاوه را از رزمندگان موثر در دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: شهید کاوه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی در عرصههای مختلفی که دشواری بر کشور تحمیل میشد پا در میدان نبرد میگذاشت و اگر نبود فداکاری و مجاهدتهای فرزندان امام مگرمیشد به سادگی از این معرکهها عبور کرد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رشادتهای شهید کاوه در کردستان گفت: آنگاه که ضدانقلاب بخشهای از ایران در کردستان را به اشغال در آورده بودند و مشکلات امنیتی را برای دیگر استانها داشت این شهید بزرگوار رشادتهای فراوانی از خود نشان داد.

وی اذعان کرد: شهید کاوه در پاکسازی شهرهای کردستان، محورهای مختلف این استان و استقرار سپاه در سقز تلاشهای فراونی را انجام داد و به دلیل این رشادتها تیپ ویژه شهدا در کردستان و آذربایجان غربی به علت برجستگی و تعالی ایشان در سایه شهیدان بروجردی، گنجیزاده و کاظمی فرماندهی عملیات تیپ را عهده دار شد.

سردار فضلی در ادامه افزود: شهید کاوه آن قدر بلوغ از خود نشان داد تا به فرماندهی تیپ منصوب شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهید کاوه و امثال وی در عملیاتهای مختلفی همچون والفجر ۲ و ۴ به گونهای عمل کردند که ضد انقلاب برای سرشان جایزه تعیین کرد.

وی در پایان گفت: قلب مرم شعیه و سنی کردستان و آذربایجان غربی به دلیل فداکاری این سردار اسلام برای او میتپید. مردمی که مجاهدتهای شهید کاوه را از نزدیک دیدند یاور و همراه وی شدند چرا که در این سرزمینها فرهنگ اخلاص، فداکاری، مجاهدت، پرکاری و آمادگیهای معنوی که از اخلاقیات شهید کاوه و دیگر شهیدان بود حکم میکرد.

نظر شما
پربیننده ها