مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان عنوان کرد

ساماندهی 294 گلزار شهدا در کردستان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از ساماندهی 294 گلزار شهدا در این استان به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد انقلابی در سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴ - 31March 2014

ساماندهی 294 گلزار شهدا در کردستان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، محمد سلیمانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، اظهار کرد: با تلاشهای انجام شده طی چند سال اخیر تمام گلزارهای شهدا در شهرهای بزرگ و روستاهای استان ساماندهی شدهاند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها گلزارهای پراکنده در برخی روستاها ساماندهی نشدهاند، تصریح کرد: 835 مزار شهید در قالب 293 گلزار در سطح استان تا کنون ساماندهی نشدهاند که ساماندهی آنها در اولویت برنامههای این نهاد در سالجاری قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم کار ساماندهی این مزارهای باقیمانده که از مهمترین خواستههای خانوادههای معظم شهدا است در این استان به پایان برسد، بیان کرد: کارگروه گلزار شهدا به صورت فعال در سطح استان برگزار میشود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی گلزار شهدا در سال گذشته اعتباری در نظر گرفته شده که به دلیل وجود برخی مشکلات به ویژه نامناسب بودن وضعیت جوی این مهم محقق نشد و کار ساماندهی گلزار شهدا به سالجاری موکول شد.

وی در ادامه با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مجتمع فرهنگی و ورزشی شاهد در این استان نیز اظهار کرد: بخش فرهنگی ورزشی پروژه توسط راه و شهرسازی و توانبخشی این مجتمع توسط بنیاد شهید پیگیری شد.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، این مجتمع در زمینی به مساحت 2 هکتار و زیربنای 5 هزار 655 مترمربع در سه طبقه ورزشی، توانبخشی و رستوران به اتمام رسیده است.

وی در پایان اضافه کرد: محوطهسازی این مجتمع نیز با زیربنای 12 هزار مترمربع در حال انجام است که امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهرهبرداری آن باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار