مظفری خبر داد

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی سازماندهی‌شده در کشور

مسئول حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور از فعالیت ۳ هزار گروه جهادی سازماندهی شده در کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳ - 01April 2014

فعالیت ۳ هزار گروه جهادی سازماندهی‌شده در کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محمد مظفری" مسئول حرکتهای جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور ظهر امروز در آیین افتتاح مسجد سیدالشهدا(ع) دشتستان، اظهار کرد: اردوهای جهادی با همکاری جوانان بسیجی در مناطق محروم و دوردست انجام میشود و در این اردوها پروژههای عامالمنفعه ارزشمندی اجرا میشود.

وی افزود: با برنامهریزی صورت گرفته هر کدام از گروههای جهادی یک منطقه را به عنوان منطقه معین در نظر میگیرند و نسبت به اجرای پروژههای عامالمنفعه در آن منطقه خاص اقدام میکنند.

مسئول حرکتهای جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: تلاش میکنیم علاوه بر اجرای طرحهای عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، کشاورزی و دیگر حوزههای خدماتی، صرفهجویی در هزینهها را نیز مد نظر قرار دهیم.

مظفری تصریح کرد: بنا داریم که در اردوهای جهادی آینده از حالت خدمات محوری به تولید محوری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

وی بیان کرد: در تعطیلات نوروزی امسال ۳۰۰ اردوی جهادی در سطح کشور برگزار شد، که موفق شدیم نیروهای جهادی را به مناطق مختلف و محروم کشور برای اجرای طرحهای جهادی اعزام کنیم.

مظفری از فعالیت ۳ هزار گروه جهادی سازماندهیشده در کشور خبر داد و گفت: در شرایط کنونی تعداد سههزار گروه جهادی سازماندهیشده در کشور فعال وجود دارد که در ایام نوروز و تابستان در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم کشور اعزام میشوند.

وی تاکید کرد: کیفیتبخشی در اجرای پروژهها و رضایتمندی مردم از مهمترین اولویتهای این مجموعه است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار