جنایت جدید شورشیان سوریه علیه افراد غیرنظامی

با حمله روز گذشته نیروهای «جبهه النصره» علیه یکی از مناطق تحت اختیار ارتش سوریه در شهر حلب حداقل 50 غیرنظامی کشته و افراد دیگری نیز مجروح شدند.
کد خبر: ۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹ - 27July 2013

جنایت جدید شورشیان سوریه علیه افراد غیرنظامی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، با تداوم جنایات گروه های مختلف شورشیان سوریه علیه افراد غیرنظامی و همچنین نیروهای دولتی این کشور، نیروهای نزدیک به گروه تندرو النصره با حمله مسلحانه و تیراندازی مستقیم در یکی از مناطق حلب باعث کشته شدن حداقل 50 غیرنظامی و مجروح شدن افراد زیادی دیگری از افراد  ساکن در آن محله شدند.

طبق گزارشات رسیده در این جنایت که توسط یکی از گروه های وابسته به جبهه النصره انجام شده است، نیروهای شورشی به طور مستقیم افراد غیرنظامی را مورد هدف گلوله قرار داده اند که با تلفات گسترده نیز همراه شده است.
 
به گزارش خبرگزاری "عربی پرس"، این حمله نیروهای وابسته به جبهه النصره علیه مواضع نیروهای دولتی صورت گرفته است و هدف از این عملیات در دست گرفتن کنترل این منطقه از حلب بوده است که در اختیار نیروهای دولتی قرار دارد، اما طی این عملیات حداقل 50 غیرنظامی ساکن در منطقه مورد حمله کشته شده اند.
 
گفتنی است این عملیات که از جدیدترین جنایات تروریست ها در سوریه علیه افراد غیرنظامی به شمار می رود در حالی صورت گرفته است که برخی از رهبران ارشد شورشیان سوریه جلسه ای را با اعضای شورای امنیت برگزار کرده اند و خواستار فشار بیشتر بر دولت سوریه شده اند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار