پرویز کرمی:

آزادی تروریست ها نمکی است بر زخم بازماندگان شهدا

مشاور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: بدون هیچ تعارفی باید گفت که ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان به شمار می آید. تروریست ها به رییس جمهور، وزرا، نمایندگان، دانشمندان و حتی مردم عادی و کاسب و دانش آموزان ما هم رحم نکردند. البته باید گفت ایران همچنان نیز مورد هدف و زیر ذره بین گروهک های تروریستی قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۲ - 27July 2013

آزادی تروریست ها نمکی است بر زخم بازماندگان شهدا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کنگره 17هزار شهید ترور باید فرصتی باشد جهت اطلاع رسانی درباره قربانیان ترور در داخل کشور و به طور ویژه در سطح بین المللی، که حتما کاری کم نظیر و ماندگار خواهد بود.

"پرویز کرمی"، مشاور معاون علمی و فناوری رییسجمهور با عنوان کردن مطالب فوق و با تاکید بر اینکه باید در نظر داشت که برای تحقق این هدف می بایست این کنگره متفاوت از کنگره های معمول باشد، گفت: این کنگره زیر ذره بین کشورهای غربی قرار خواهد گرفت بنابراین باید به این مهم توجه داشت که هدف آن واقعا اطلاع رسانی باشد و ابزارها و امکانات لازم جهت اطلاع رسانی بین المللی را در اختیار داشته باشد.

وی به نحوه اطلاع رسانی ها هم اشاره کرده و ادامه داد: نباید فکر کنیم که از کنار یک چنین کار عظیمی می توانیم به سادگی عبور کنیم، زیرا موضوع، شهدای ترور هستند. پس می بایست برگزار کنندکان از زبان های گوناگون برای رساندن پیام آن استفاده کنند و اطلاعات آن توسط رسانه های بین المللی منتشر شود.

کرمی با تاکید بر ترورهایی که از ابتدای انقلاب گریبان مردم و مسئولان ایران اسلامی را گرفته، گفت: بدون هیچ تعارفی باید گفت که ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان به شمار می آید. تروریست ها به  رییس جمهور، وزرا، نمایندگان، دانشمندان و حتی مردم عادی و کاسب و دانش آموزان ما هم رحم نکردند. البته باید گفت ایران همچنان نیز مورد هدف و زیر ذره بین گروهک های تروریستی قرار دارد.

مشاور معاون علمی و فناوری رییسجمهور ادامه داد: ایران کشوری است که با 17000 شهید ترور، تقریبا از تمام اقشار شهیدی را تقدیم انقلابش کرده پس بر ماست که با حمایت همه جانبه از برگزار کنندگان این کنگره حداقل گوشه ای از دین خود را نسبت به این شهدا ادا کنیم.

وی در پایان با انتقاد از مجامع به اصطلاح حامی حقوق بشر گفت: آزادی تروریست ها و افتخار آنها به اعمال مجرمانه شان در برابر سکوت معنی دار مجامع بین المللی بسیار آزار دهنده است. وقتی منافقین حس می کنند که در بین دولت ها ی غربی جایی دارند، علاوه بر شریک کردن غربی ها در جنایات خود، نمکی بر زخم بازماندگان شهدا نیز می پاشند و امیدواریم این مجامع با اجرای قانون به نحو احسن و نشان دادن جنایات آنها به جهانیان حداقل در عملکردهای خودشان نقطه درخشانی باقی بگذارند.

لازم به ذکر است کنگره بزرگداشت17000 شهید ترور در شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار