سردار آسودی:

اقدام اتحادیه اروپا، ناجوانمردانه و سناریوی تعیین شده است/حزب الله بیدی نیست که با این بادها بلرزد

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه، اقدام اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر قراردادن شاخه نظامی حزب الله لبنان در لیست سیاه و تروریست خواندن آن را اقدامی بی شرمانه وناجوانمردانه خواند.
کد خبر: ۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵ - 28July 2013

اقدام اتحادیه اروپا، ناجوانمردانه و سناریوی تعیین شده است/حزب الله بیدی نیست که با این بادها بلرزد

سردار آسودی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: همه دنیا می دانند که حزب الله جریانی است که برپایه مقاومت استوار است و دفاع از سرزمین لبنان از اهداف حزب الله است. حزب الله حتی با مخالفان خود در لبنان برخورد تند و خشونت آمیزی نداشته و نخواهد داشت و همواره طرف مخالف خود را به گفت و گو دعوت کرده است؛ پس چطور باید حزب الله را در لیست تروریست ها قلمداد کرد!
 

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه خاطرنشان کرد: حزب الله با کارنامه شفافی که دارد هیچ گاه نمی تواند مورد اهداف شوم آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی قرار گیرد؛ چرا که همواره حزب الله با صلابت و مردانه مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از تمامیت ارضی لبنان و مردم آن دفاع می کند و همواره در خط مقاومت قرار دارد.

سردار آسودی تصریح کرد: آمریکایی ها و اروپایی ها در پی اهداف خود تلاش کردند که خاورمیانه و منطقه جدیدی را برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی تأمین کرده و رژیم های منطقه را به سمت سازش با اسرائیل دعوت کنند؛ تلاش آمریکا و اروپا این است که اهداف کلان صهیونیستها را همه دنبال کنند که در این راه خیلی کوشش کردند که با شکست روبرو شدند.

وی گفت: تقریبا در چند هفته گذشته آمریکایی ها و اروپایی ها اقداماتی مبنی بر سازش با دولت فلسطین انجام دادند و می خواستند به هر شکلی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را وادار به سازش با سران رژیم صهیونیستی کنند و حتی جلساتی نیز تشکیل دادند؛ هرچند حماسی ها، مجاهدین و مقاومت فلسطین به شدت مخالف این موضوع  بودند.

وی گفت: سلطه گران تلاش می کنند فلسطین را وادار به سازش کنند تا بتوانند امنیت بیشتری برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند و از طرفی حزب الله لبنان را در لیست تروریستی قرار می دهند؛ حزب اللهی که به قول دولت و ارتش لبنان حتی یک مورد اقدام خصمانه در کارنامه خود نداشته است.

سردار آسودی خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان به غیر از دفاع همه جانبه از سرزمین های لبنان و اعاده شرف و حیثیت مردم لبنان تا بحال کاری نکرده است که در لیست سیاه قرار گیرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: در لبنان به خوبی مشاهده می شود که هم مسیحیان و هم مسلمانان شیعه و سنی، امنیت خود را مدیون مقاومت و ایستادگی حزب الله می دانند؛ اتحادیه اروپا با این اقدام ناجوانمردانه تصور می کند که بتواند مجموعه دولت فلسطین را که وابسته به آمریکا، اروپا و صهیونیستها هست و هیچ اقدامی در راستای منافع مردم فلسطین نکرده اند را به سازش دعوت کند.

آسودی گفت: اتحادیه اروپا از سوی دیگر می خواهد به جریان مقاومت در فلسطین فشار وارد کند و از طرفی حزب الله لبنان را تحت فشار قرار دهد تا بتواند امنیت را برای رژیم صهیونیستی فراهم کنند که واقعا اقدام اخیر اتحادیه کاملا اشتباه است و واقعا آنها کور خواهند خواند از این که به اهداف شومشان دست یابند.

سردار آسودی خاطرنشان کرد: حزب الله بیدی نیست که با این بادها بلرزد و از میدان بیرون آید چرا که کارنامه حزب الله برهمگان کاملا روشن است و این کارنامه درخشان را می تواند از بیان مردم این کشور به خوبی دید.

وی گفت: واقعا باید به آمریکایی ها و اروپایی ها گفت که آیا شما می توانید پاسخگوی افکارعمومی مردم کشورهای خودتان باشید؟ آیا این اقدامات اخیر  شما برابر کنوانسیون ها وحقوق بشر هست؟

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: این اقدام اخیر اتحادیه اروپا تنها جنگ تبلیغاتی و حمایت از رژیم صهیونیستی است و تروریست خواندن این گروه تعریف و قواعدی دارد و چطور کسانی که علنا در سوریه از تروریستها حمایت کرده و برای آنها اسلحه می فرستند، خود اتهام تروریست بودن را بر گروهی وارد می کنند!

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار